Het grote Serie topic!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Damn, 10 minuten van de eerste aflevering van The Rings of Power gezien en nu al helemaal hyped. Zeker 5 seizoenen komen er en daarmee zo'n 50 uur aan avonturen in Middle-Earth. Megavet!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Damn, 10 minuten van de eerste aflevering van The Rings of Power gezien en nu al helemaal hyped. Zeker 5 seizoenen komen er en daarmee zo'n 50 uur aan avonturen in Middle-Earth. Megavet!
Fck me, Galadriel, Elrond, het eiland Numenor, Isildur... Ik zal niks spoilen voor de mensen die nog moeten kijken. Maar wat ontzettend gaaf is dit. Mensen janken maar lekker om die paar donkere acteurs en dat het niet één op één helemaal klopt met Tolkien's verhalen. Ik vind het geweldig!
 

Batigoal

Well-known member
De eerste aflevering van die nieuwe serie over de Bijlmerramp kwam ik er moeizaam in, maar ik moet zeggen dat het me nu wel een goeie serie lijkt. Scheelt ook wel dat ik destijds te jong was om het allemaal bewust mee te krijgen en er veel nieuw is voor me.
 

zwammy

Well-known member
Welke zender komt dat?

Die Dahmer serie was ook weer netjes in elkaar gezet, daarna ook maar meteen die van Cacy gezien en van Bundy.

Op disney+ ook een nieuwe serie over Wrexham, ga ik vanavond maar eens bekijken
 

Batigoal

Well-known member
Op NPO 1, maar het is wat raar geprogrammeerd. De serie bestaat uit maar 5 afleveringen, alleen worden die wel achter elkaar dagelijks uitgezonden.
 
Bovenaan