Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu pas het commentaar van Cocu. Dan heb je dus 0,0 vertrouwen in je eigen (jeugd)spelers. Of je nou met 10-0 wint, of 10-0 verliest, je bent 3e. Stel dan zo'n jongen op zeg.
 

Pascallovic

Well-known member
Had ie lekker bij Heerenveen moeten blijven in plaats van naar een club te gaan die niet bekend staat om het geven van kansen aan jeugdspelers.
 

JMD

Well-known member
Ik zie nu pas het commentaar van Cocu. Dan heb je dus 0,0 vertrouwen in je eigen (jeugd)spelers. Of je nou met 10-0 wint, of 10-0 verliest, je bent 3e. Stel dan zo'n jongen op zeg.

Precies...
En verder blonk de huidige basis dit seizoen nou ook niet echt uit.
 

JFK

Well-known member
Als je goed genoeg bent, speel je ook.

Ja precies, ik begrijp die kritieken op Cocu niet zo.
Kennelijk zijn die jeugdspelers niet zo goed op dit moment. De reden dat het niet uitmaakt of je verliest, want je staat t?ch derde, maakt niets uit.
Het is inderdaad geen speeltuin.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja precies, ik begrijp die kritieken op Cocu niet zo.
Kennelijk zijn die jeugdspelers niet zo goed op dit moment. De reden dat het niet uitmaakt of je verliest, want je staat t?ch derde, maakt niets uit.
Het is inderdaad geen speeltuin.
Dat is dan niet zo best als van "PSV's sterkste jeugdlichting ooit" na 2 jaar bijna niemand in staat is om mee te draaien in het eerste in een wedstrijd die nergens om gaat.

https://www.telesport.nl/video/11280/psv/psvs-sterkste-jeugdlichting-ooit
 

Max

Administrator
Forumleiding
Had ie lekker bij Heerenveen moeten blijven in plaats van naar een club te gaan die niet bekend staat om het geven van kansen aan jeugdspelers.

Die had twee jaar moeten wachten. Als je gewoon als volwaardige aankoop binnenkomt, dan heb je een streepje voor.
 

Batigoal

Well-known member
Zij hadden toch vijf jaar nodig om jeugdspelers in het eerste te brengen? Dan moet Gudmundsson nog even 3 jaar geduld hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgend seizoen wordt het dus wel een speeltuin.

Neem aan dat Brands ook zijn eigen hoofdtrainer aanspreekt op het feit dat in de afgelopen 3 jaar alleen Vloet, Bergwijn, de Wijs en Lammers uit de eigen jeugd hun debuut hebben gemaakt. Jong PSV is gewoon 4e in de JL geworden, dus een aantal spelers kunnen daar echt wel wat dat ze meer kansen hadden kunnen krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan