gevegt
Well-known member
Zegt een Amsterdammer.Als je dat maar weet.
Afijn, graag weer on topic.
Zegt een Amsterdammer.Als je dat maar weet.
Ik oordeel op basis van wat hier "uit je mond komt ".
Ik hoop dat PSV degradeert!Altijd dezelfden. Het old-boys network van dit forumpje. Een soort Ajax ledenclub: overtuigd van het eigen gelijk, schoppen tegen alles buiten het eigen kringetje.
Vermoed ook dat Sjaak Swart zich onder hen bevindt.
Anyhoe... gefeliciteerd met het Groningse puntje van afgelopen weekend. Gvddegdv.
Ik hoop dat PSV degradeert!
Jaha, een warme club hoor dat PSV.Guardado zou PSV weleens kunnen gaan verlaten in januari. Amerika lonkt.
Ik heb het gevoel dat Guardado ook minder gelukkig is in Eindhoven, sinds hij niet mee mocht doen aan de Spelen.
Hij speelt gewoon minder omdat de bal momenteel te ver van zijn voeten stuitert.Ik vind Guardado sinds het begin van dit seizoen minder spelen dan vorig seizoen. Het zal allemaal met elkaar te maken hebben (OS, druk programma etc)
Hij speelt gewoon minder omdat de bal momenteel te ver van zijn voeten stuitert.
Guardado zou PSV weleens kunnen gaan verlaten in januari. Amerika lonkt.
Ik heb het gevoel dat Guardado ook minder gelukkig is in Eindhoven, sinds hij niet mee mocht doen aan de Spelen.
En dan?PSV wil het contract van Brenet openbreken.
En dan?
Die Timmerman kan nog wat leren van Cocu. Prima reactie van Cocu in tegenstelling tot het calimeroverhaal van die Timmermans. Zo iemand zouden ze er gelijk uit moeten flikkeren.