Het grote Podcast topic

U.G.

Well-known member
Nu je het zegt, het lijkt inderdaad meer op dat taaltje van mijn ex. ( catalán, valenciano, mallorquín, één pot nat) Vreemd deze dame kan ik wel redelijk verstaan. Misschien ook door de combinatie met spaans, waardoor ik weet waar het over gaat.
Waarheid is dat ik spaans ook voor een groot deel via radio marca geleerd heb. Als je min of meer weet waar het over gaat dan helpt dat wel.
We gaan weer een poging wagen, want we gaan dan wel via Colombia einddoel blijft Brasil natuurlijk!

En geen Argentinie, ben je nooit eerder geweest in Brasil ? Bizar man, die ouwe centras van de meeste steden, doen me zelfs meer denken aan oud-Lissabon dan het echte Lissabon tegenwoordig.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb helaas nog veels te weinig van de wereld gezien. Argentina was ooit mijn reden om naar Spanje te gaan, de taal te leren en door te gaan, maar ben blijven hangen.
Maar die praten wel erg veel, het stikt er hier van en ik kan nu niet zeggen dat het vrouwelijke schoon en hun manieren kan tippen aan het colombiaanse, maar die rio de la plata zou ik graag nog een keer opvaren om via Paraguay en Bolivia in Brasil te belanden.
Ach nog zoveel te zien en zo weinig tijd. Pakken wat je pakken kan dan maar.
 

U.G.

Well-known member
In Brazilie verschillen de mensen regionaal heel erg van elkaar. In het Noord-Oosten zijn mensen soms bijna te gemoedelijk, althans dat was mijn indruk. Meer naar de Zuidelijke steden toe krijg je al meer van dat wat je over Argentijnen zegt. Mijn dochter vond Chili een paradijs. Maar als ik ooit die kant weer opga wordt het vast weer Brazilie, zo groot.
 

Joost

Well-known member
Die heb ik ook geluisterd. Inderdaad boeiend en tegelijkertijd onthutsend.

De Krokante leesmap is natuurlijk de topper.

Heb je ook de reactie van Maurice de Hond gehoord in zijn eigen podcast?
Ik zal er niet inhoudelijk op in gaan maar ik vond het zelf nog interessanter dan de Deventer Mediazaak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cor Potcast is natuurlijk een topper. FC Afkicken Daily en FC Afkicken Bord Op Schoot ook altijd prima.
 

Makanaky

Well-known member
De Hard Gras podcast is genieten, vooral als Van Egmond, Borst en Van Roosmalen het 'opnemen' tegen het Amsterdamse contingent van Spaan, Van Nieuwkerk en de ontzettend geestige P.F. Thomése.
 

Jef400

Well-known member
Een van mijn favoriete podcasts is de Grote Podcastatlas met iedere week een nieuw land centraal.
Gekke feitjes, leuke verhalen.
Dat is een hele leuke ontspannen podcast inderdaad. Die luister ik nu ook frequent. Voor de rest luister ik alleen wat voetbalpodcasts
 

Hankie

Well-known member
Ik luister voornamelijk de voetbalpodcasts (Kein geloel ftw), maar ook de parool misdaadpodcast en af en toe weer een dag met van Roosmalen. Daarnaast ook series zoals de Butlermoord, het geheim van Mallorca en Wie is Rutte.
 
Bovenaan