Het grote HSC'21 nieuwstopic

De Groene Scout

Well-known member
Na jarenlang gewerkt te hebben met jaarcontracten is vanaf komend seizoen ingezet om vaker bij jeugdige basiskrachten in te zetten op 2-jarige contracten. Inmiddels 5 jonge spelers voor 2 jaar bijgetekend:
Stokkers / Schepers / Schrijver / De Vries / Illalouchen
 

De Groene Scout

Well-known member
Weer een handvol verlengers bij HSC'21. Peterman, Keemers, Wensing, Zwiers en Cenk Uguz.
Ediz Moldur had ondertussen ook al getekend
Dan staat de teller al op 11.
 

de waan

Well-known member

de waan

Well-known member
Zit et nog iets leuks bij al dat nieuwe jonge grut? Ik ken ze geen van allen.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Zit et nog iets leuks bij al dat nieuwe jonge grut? Ik ken ze geen van allen.
Ik heb het nog niet zo gevolgd, maar de geluiden zijn dat ze allemaal prima kunnen voetballen maar het eerste jaar toch vooral voor de breedte zijn. Verwacht niet dat er zich al direct één in de basis speelt. Hooguit een middenvelder, aangezien daar de bezetting mat magertjes is geworden door vertrek Sjoerd en lange blessure Jules.
 

Baggio

Active member
Wat klopt er van de geruchten dat spelers van HSC’21 zijn opgelicht door een teamgenoot bij een crypto-scam ?
 

De Groene Scout

Well-known member
Heeft niet zo veel met de club te maken, maar met een individu dat ook contacten heeft binnen de club.
Maar die contacten heeft hij ook op school, vriendenkring, familie, kennissen etc.
 

De Groene Scout

Well-known member
Die beste man van De Telegraaf is gisteren van 14.00 tot 19.00 uur bij HSC'21 geweest en schoot willekeurig allemaal mensen aan de jas om nieuws. Na een halve dag speuren meldde hij zich bij de voorzitter af met de mededeling dat hij eigenlijk niet veel nieuws had gehoord en heeft er dit verhaaltje van gemaakt; best triest zo'n roddeljournalist.
 

Baggio

Active member
Die beste man van De Telegraaf is gisteren van 14.00 tot 19.00 uur bij HSC'21 geweest en schoot willekeurig allemaal mensen aan de jas om nieuws. Na een halve dag speuren meldde hij zich bij de voorzitter af met de mededeling dat hij eigenlijk niet veel nieuws had gehoord en heeft er dit verhaaltje van gemaakt; best triest zo'n roddeljournalist.
Telegraaf is niet vies van een beetje sensatie. Ik hoop dat er niet teveel spelers zijn meegegaan in het crypto-sprookje van hun teamgenoot. En anders moet Peter Visser ze allemaal maar schadeloos stellen. Risico van ophalen ipv zelf opleiden.
 
Bovenaan