Eef de Kip
Well-known member
Beetje jammer weer. Al 13 jaar een trauma.
sorry
Beetje jammer weer. Al 13 jaar een trauma.
Nou nee. Over Magallan waren de berichten uit Argentini? juist niet positief. Niemand begreep daar waarom Ajax hem kocht en al helemaal niet voor zo'n bedrag.
Ik neem je maar in de maling
Ik ben wel benieuwd naar die Chinesi. Klinkt veelbelovend!
Heeft onze aankoop zijn handtekening nu al gezet ?
De directie van San Lorenzo heeft bevestigd dat als Feyenoord vanavond overleeft de deal morgen in orde wordt gemaakt.
Summerville is wel verhuurd aan ADO Den Haag. Verstandig, dan wordt FC Dordrecht ook niet boos.
Ooh nou gelukkig maar. Een boos FC Dordrecht had ik ook niet mee willen maken. Sjakie Troost for president!
Zuid Amerika, dan krijg je dit soort dingen.
Wat samen met de cultuur/taal verschillen en het verhoogde afbreukrisico ook een belangrijk argument is om niet in die contreien te scouten. Maar dan mis je ook weer de nodige pareltjes en 'grinta'. Maar goed, misschien lukt het nog wel.
Het laten oplopen tot de transferdeadline vanwege je de poen nog bij elkaar moeten vegen was ook wel wat armoedig.
Ik ben er niet bij geweest maar ik krijg het idee bij dit soort deals dat als je gewoon gelijk een bedrag neer legt wat wordt gevraagd en evt een half miljoen er bij je direct zaken kan doen.
Maar ik hoop voor jullie dat het door gaat, lijkt me een absolute aanwinst.