Verdedigers leveren vaak niet zoveel op.
Ik verwacht ook geen 25 miljoen. Maar een miljoen of 8/9 moet hij toch wel op kunnen leveren?
Verdedigers leveren vaak niet zoveel op.
Waar moet Berghuis dan spelen als hij komt?
Daar spelen Kuyt en Bilal of Toornstra toch?
Daar spelen Kuyt en Bilal of Toornstra toch?
Ik meende dat Vilhena dit jaar op 10 mocht..
Dan kunnen Vejinovic, Gustaffson en Tapia het dus weer schudden.
Ik meende dat Vilhena dit jaar op 10 mocht..
Dan kunnen Vejinovic, Gustaffson en Tapia het dus weer schudden.
Ik lees net dat er geruchten zijn dat Fiorentina en Feyenoord zouden onderdelen over van Beek. Prijs zou dan rond vier miljoen liggen. Dat lijkt me wel heel weinig en ga er dan ook maar vanuit dat dat niet waar is.
Wel mooi die regel dat je nog een heel elftal op de bank mag zetten. Dat gaat ons lukken.
Mooi toch? Ik ben een voorstander van brede selecties. Wel zonde dat Feyenoord 2 niet in de voetbalpiramide meedoet. Was nu juist ideaal geweest.
Toch zou ik liever jeugdige talenten op de bank hebben dan miljoenenaankopen als Gustafsson, Bilal, Kramer, Vejinovic, Toornstra en Tapia.
Overigens is Van Beek naar mijn mening ook niet veel meer waard dan 4 miljoen. Ik vind 'm zwaar overschat.
Tuurlijk liever een Schuurman op de bank dan bijvoorbeeld Vejinovic of Bilal. Gustafson is niet heel duur gehaald en moet nog constanter worden. Ik vind het daarom niet vreemd dat hij op de bank moet zitten. Hij krijgt daarnaast best nog wat speeltijd.Toch zou ik liever jeugdige talenten op de bank hebben dan miljoenenaankopen als Gustafsson, Bilal, Kramer, Vejinovic, Toornstra en Tapia.
Overigens is Van Beek naar mijn mening ook niet veel meer waard dan 4 miljoen. Ik vind 'm zwaar overschat.