Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Daar spelen Kuyt en Bilal of Toornstra toch?

Kuyt stond geloof ik weer op 10 te spelen en Toornstra stond rechtsbuiten tegen Anderlecht begreep ik. E?n creatieve speler op het veld zou op zich wel aardig zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik meende dat Vilhena dit jaar op 10 mocht..

Dan kunnen Vejinovic, Gustaffson en Tapia het dus weer schudden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik meende dat Vilhena dit jaar op 10 mocht..

Dan kunnen Vejinovic, Gustaffson en Tapia het dus weer schudden.

Vejinovic is sowieso een waardeloze speler sinds hij een Feyenoord shirt heeft aangetrokken. Kan Van Geel weinig aan doen, maar hij heeft veel weg van een miskoop. Gustafson en Tapia zullen inderdaad weer kansjes moeten afwachten. Als we ver in alle competities komen, dan zijn er genoeg wedstrijden te spelen dit seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kuyt gaat gewoon als schaduwspits spelen. Is ook helemaal niet erg, want daar rendeert hij in mijn ogen ook het beste. Kan een mooie tandem worden met Jorgensen.

Toornstra deed het gisteren niet slecht als rechtsbuiten, maar een extra optie kan geen kwaad. Bovendien ben ik erg gecharmeerd van Berghuis. Dus van mij mag hij komen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik lees net dat er geruchten zijn dat Fiorentina en Feyenoord zouden onderdelen over van Beek. Prijs zou dan rond vier miljoen liggen. Dat lijkt me wel heel weinig en ga er dan ook maar vanuit dat dat niet waar is.

Hoeveel onderdelen van van Beek zouden dan die kant op moeten ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel mooi die regel dat je nog een heel elftal op de bank mag zetten. Dat gaat ons lukken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel mooi die regel dat je nog een heel elftal op de bank mag zetten. Dat gaat ons lukken.

Mooi toch? Ik ben een voorstander van brede selecties. Wel zonde dat Feyenoord 2 niet in de voetbalpiramide meedoet. Was nu juist ideaal geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi toch? Ik ben een voorstander van brede selecties. Wel zonde dat Feyenoord 2 niet in de voetbalpiramide meedoet. Was nu juist ideaal geweest.

Wie weet kunnen we zowel Europees als in de beker overwinteren, dan spelen we best wat wedstrijden. Maar we hadden sowieso in de voetbalpiramide moeten zitten. Het risico op de boot missen is groter dan de winst die je kan boeken op het moment dat die voetbalpiramide niks is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toch zou ik liever jeugdige talenten op de bank hebben dan miljoenenaankopen als Gustafsson, Bilal, Kramer, Vejinovic, Toornstra en Tapia.

Overigens is Van Beek naar mijn mening ook niet veel meer waard dan 4 miljoen. Ik vind 'm zwaar overschat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch zou ik liever jeugdige talenten op de bank hebben dan miljoenenaankopen als Gustafsson, Bilal, Kramer, Vejinovic, Toornstra en Tapia.

Overigens is Van Beek naar mijn mening ook niet veel meer waard dan 4 miljoen. Ik vind 'm zwaar overschat.

Dat eerste ben ik met je eens. Dat tweede uiteraard niet. Van Beek heeft periodes meer laten zien dan De Vrij destijds bij Feyenoord. Verder moet Feyenoord als ze bijvoorbeeld St. Juste willen gaan ophalen ook weer een transfersom neerleggen.
 

Cees

New member
Toch zou ik liever jeugdige talenten op de bank hebben dan miljoenenaankopen als Gustafsson, Bilal, Kramer, Vejinovic, Toornstra en Tapia.

Overigens is Van Beek naar mijn mening ook niet veel meer waard dan 4 miljoen. Ik vind 'm zwaar overschat.
Tuurlijk liever een Schuurman op de bank dan bijvoorbeeld Vejinovic of Bilal. Gustafson is niet heel duur gehaald en moet nog constanter worden. Ik vind het daarom niet vreemd dat hij op de bank moet zitten. Hij krijgt daarnaast best nog wat speeltijd.

Tapia is jammer, maar die zal volgend jaar, wanneer Vilhena weg is wel zijn kansen krijgen.

Vier miljoen is voor Van Beek echt niet te veel. Hij heeft, zoals Max al zegt, goede periode gekend. Maar liever heb ik gewoon dat hij blijft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Beek zou wat mij betreft eerst eens een jaar lang goed moeten zijn.

En vergeet niet dat De Vrij op een WK excelleerde, wat zorgde voor een opstuwende prijs.

Ik zeg overigens nergens dat 4 miljoen te veel is. Goed lezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat moet St. Juste eigenlijk kosten? Staat geloof ik bij Feyenoord op het lijstje mocht Van Beek vertrekken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Geen idee. Ligt nog vast tot 2018 plus een eenzijdige optie tot 2020. Absoluut geen noodzaak om te verkopen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan