Het grote Feyenoord nieuwstopic

Miramar

Well-known member
Blijft ongemakkelijk, volwassen supporters die bij de training liederen staan te schreeuwen in een verdere lege Kuip....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou Narsingh kan ook gewoon weer geblesseerd zijn. Met hem weet je het toch nooit. Met een beetje mazzel is hij een derde van de wedstrijden inzetbaar dit seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Dat hoeft niets te betekenen. Haps is zelfs eens geblesseerd geraakt toen hij de loting voor de voorronde van de KNVB Beker verrichtte, dus ik sluit niet uit dat hij gewoon een blessure heeft en geen corona.
 

De Wolf

Well-known member
Dat hoeft niets te betekenen. Haps is zelfs eens geblesseerd geraakt toen hij de loting voor de voorronde van de KNVB Beker verrichtte, dus ik sluit niet uit dat hij gewoon een blessure heeft en geen corona.

Bij Haps en Narsingh is het niet bekend gemaakt maar we weten dat de andere spelers allemaal geblesseerd zijn en over deze twee is niets bekend. Daarnaast Haps en Van Beek zijn de enige twee afwezigen die tegen Sparta mee hebben gedaan.
 

ALenstra

Well-known member
Feyenoord weigert Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida af te staan aan Jong Oranje, ruzie met KNVB dreigt hoog op te lopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord weigert Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida af te staan aan Jong Oranje, ruzie met KNVB dreigt hoog op te lopen.

Volledig logisch van Feyenoord. Waarom zou je twee van je basisspelers afstaan voor nietszeggende interlands als ze daarna 10 dagen in quarantaine moeten?
 

De Wolf

Well-known member
Volgens de UEFA en FIFA hoef je dan je spelers niet af te staan.
Waarom ze met een schorsing dreigen snap ik niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan schakelt Feyenoord gewoon weer een jurist in. Niet zo gezellig en zonde van het geld, maar dit gaat Feyenoord wel winnen. Je kan niet verlangen dat ze twee basisspelers afstaan en vervolgens die twee wedstrijden niet kunnen opstellen, omdat er een interland moet worden gespeeld in een land waar een burgeroorlog lijkt uit te gaan breken en waar het medicijn tegen corona wodka heet.
 
Bovenaan