ALenstra
Well-known member
Nee, hoe zo?Ben je dyslectisch of zo?
Nee, hoe zo?Ben je dyslectisch of zo?
Nee, hoe zo?
Wat moet Feyenoord met een handballer?Steijns.
De naam Steijns zegt me niks.Vanwaar je vraag dan.
In het kader van het vullen van het forum in deze voetballoze dagen: Wat verwachten de Feyenoorders hier van Arnesen? En gaat het superduo Arnesen-Koevermans de club er weer bovenop helpen?
Feyenoord moet deze zomer opzoek naar een nieuwe trainer. Jaap Stam is opgestapt en Dick Advocaat staat tot het einde van dit seizoen voor de groep. Frank Arnesen, de nieuwe technisch-directeur van de Rotterdamse club, kan direct aan de bak.
Phillip Cocu is een van de namen die momenteel wordt genoemd in de media. De Volkskrant linkt de oud-trainer van onder meer PSV aan Feyenoord. Cocu was eerder al in beeld bij Anderlecht toen de Deen daar actief was. Arnesens schoonzoon is Cocu?s vaste assistent Chris van der Weerden.
Zeg het maar.
UEFA straft Feyenoord na wangedrag supporters tijdens uitwedstrijd tegen Young Boys. Voor de uitwedstrijd tegen Porto mag Feyenoord geen supporters meenemen.
Lijkt me zo heerlijk, gewoon iemand straffen, die er geen flikker aan kan doen.
Eerst!Dat is een goed idee! Als jij nou even heel irritant gaat doen, dan ban ik gevegt vanwege jouw wangedrag.
UEFA straft Feyenoord na wangedrag supporters tijdens uitwedstrijd tegen Young Boys. Voor de uitwedstrijd tegen Porto mag Feyenoord geen supporters meenemen.
Lijkt me zo heerlijk, gewoon iemand straffen, die er geen flikker aan kan doen.
Kelly hopen ze nog ergens in Engeland te kunnen slijten.
Hopen kan altijd, echter toen hij op de bank zat bij een degradatiekandidaat uit het Championship was er al geen hond in hem geinteresseerd.
Ze hadden toch ook nog een Engelsman voor in de verdediging gehaald? Die hebben we n?g minder gezien dan Kelly.