VI had hierop gereageerd met dat zij ook niet gaan bepalen wie er bij Feyenoord op doel staat.
Je mag best handelen als club, maar blaas niet zo hoog van de toren door een officiele mededeling de deur uit te doen omdat een verslaggever er een keertje naast zit.
Ik vind de houding van Feyenoord echt beschamend.
Volgens mij slingerde Krabbendam zijn ban de media in en heeft Feyenoord gereageerd met de offici?le mededeling. Verder zit Krabbendam er in zijn eigen verhaal in de eerste zin een keertje naast en aan het einde van zijn verhaal komt hij al tot vier of vijf dingen. Krabbendam zuigt nu al geruime tijd verhalen uit zijn duim. Dat soort roddeljournalistiek is verder helemaal prima en dat zie je in Engeland, Spanje en Duitsland genoeg, maar dat is niet het type journalistiek waarmee je als club offici?le banden mee onderhoudt met de benodigde privileges. Dan is de huidige relatie logischer.
Verder slaat de vergelijking die VI maakt natuurlijk nergens op. Feyenoord en VI zijn zakenpartners. Als ik mijn werk niet goed doe en na terugkoppeling hiervan nog steeds niet mijn leven beter, dan kan mijn klant twee dingen doen. Of ze gooien de deur helemaal dicht of ze gaan met mijn baas praten. Mijn baas heeft liever dat ze gaan praten. Dan kunnen ze tot de conclusie komen dat het niet aan mij ligt en dat er gewoon geen klik is, maar dan zetten ze wel iemand anders op die klant om de klant te behouden. VI mag op haar beurt bijvoorbeeld best bij Feyenoord aankloppen als de doelman van Feyenoord de pers nooit te woord staat. Of die doelman onder de lat mag staan dat is daarentegen weer niet aan VI, want daar hebben ze helemaal niets mee te maken. Zo zegt Feyenoord ook niet dat VI Krabbendam eruit moet gooien.
De offici?le mededeling en met name de timing is echter natuurlijk lachwekkend.