Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Drie duels, plus een voorwaardelijk voor Gustafson. Vind ik er eigenlijk eentje teveel, maar so be it. Accepteren en over tot de orde van de dag.

Een teveel ja. Maakte jij nou de vergelijking met die Roda JC speler? Aanvechten kan hem de wedstrijd tegen PSV kosten, dus dan maar accepteren. Misschien dat we hem nu de benodigde rust kunnen geven.

De straf moet je gewoon accepteren, maar ik vind het vreemd dat er geen onderzoek is ingesteld naar Fledderus die Gustafson een knietje gaf (er is beeld van) voordat hij een elleboog terugkreeg. Dom dat Gustafson zich hierdoor liet provoceren.

Er komt geen onderzoek als het resultaat niet kan leiden tot meer dan een wedstrijd schorsing. Een knietje in de rug zal vermoedelijk niet kwalificeren. Neemt niet weg dat het gek is dan dat allemaal kan en vervolgens de por zwaar wordt aangerekend.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Mooi dat die tegen PSV weer meedoet, dan kan hij door Hendrix he-le-maal zoek gespeeld worden.
 

Ivanhoe

Active member
Begrijpelijk. Gustafson was al oververmoeid naar Feyenoord gekomen. Komt eigenlijk niet slecht uit deze noodgedwongen "vakantie". Vilhena kan daar ook prima uit de voeten.

Zal denk ik eerder Toornstra worden, Vilhena heeft nauwelijks op 10 heeft gespeeld in Feyenoord 1, kan me maar 1 wedstrijd herinneren, Willem II uit een jaar of 3 geleden (speelde toen trouwens wel geweldig en scoorde twee keer). Van Bronckhorst ziet hem niet als een 10 geloof ik, als hij speelt dan speelt hij als een van de controlerende middenvelders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Ajax speelde we toch in de competitie met Vejinovic, Vilhena en El Ahmadi? Ik geloof dat Van Bronckhorst al heeft aangegeven dat Vilhena Gustafson zal vervangen. Tot dusver heeft Vilhena op alle posities op het middenveld gespeeld en lijkt de eerste vervanger te zijn voor welke middenvelder dan ook. Toornstra op tien lijkt mij verspilde energie. Inclusief voorbereiding heeft Toornstra dit seizoen nog niets laten zien.
 

Ivanhoe

Active member
Voor de beker tegen Ajax speelde Toornstra nog op 10. In de competitie speelde Vilhena tegen Ajax toch ook controlerend op Bazoer en speelde we met Veijnovic op 10? Maar goed, denk dat hij daar goed uit de voeten kan hoor, maar weet niet of Van Bronckhorst er ook zo over denkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je bedoelt Gustafson tegen Ajax op tien. Ik ga er van uit dat Vilhena sowieso speelt. Toornstra heeft werkelijk niets afgedwongen ondanks het vrijwel grenzeloze vertrouwen van Van Bronckhorst in hem in de voorbereiding en de start van de competitie.
 

Ivanhoe

Active member
Gustafon speelde mee in de beker, ik bedoelde voor de competitie, daar speelden we met El Ahmadi, Veijonovic en Vilhena, maar dacht dat Vilhena daar ook als controleur op Bazoer speelde en dat we met Veijnovic in de punt naar voren speelden.

Edit: net even samenvatting bekeken en Vilhena speelde voor de competitie inderdaad op 10, dus lijkt logische vervanger voor Gustafson.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Dit jaar gaan Hamer, Bijlow en Van der Meer mee op trainingskamp: https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/drie-jeugdspelers-mee-op-trainingskamp

Hamer vind ik een goede ontwikkeling doormaken. Linksbenige middenvelder. Ontpopt zich steeds meer als bijtertje. Begint ook nu regelmatig een meer verdedigende rol te krijgen op het middenveld waar hij voorheen wat meer aanvallend stond opgesteld. Fysiek nog wat licht, maar hij ontwikkelt zich op dat vlak ook behoorlijk. Bijlow is wel redelijk standaard om een jeugdkeeper met contract mee te nemen. Misschien dat hij volgend jaar derde doelman kan worden en Miazek daardoor speelminuten kan maken elders. Al is Bijlow geloof ik nog eerste jaars A. Van der Meer was van origine middenvelder, maar belande in de B-tjes in de achterhoede. Rechtsbenig. Was ooit een talent waar men rekening mee hield dat hij het kon gaan redden. Nu lijkt hij al een paar jaar stil te staan in de ontwikkeling. Fysiek wordt hij niet echt sterker en is gewoon vaak niet fel genoeg in de duels. Ik verwacht dat indien Botteghin geen blessure had gehad, dat hij thuis was gebleven.

Wel opvallend overigens dat er geen aanvaller mee gaat. Feyenoord heeft eigenlijk maar twee echte buitenspelers met Elia en Bilal. Dan had je toch ook Fernandes mee kunnen nemen. Maar wie weet ontwikkelt Fernandes zich op dit moment niet heel goed.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
El Ahmadi serieus geblesseerd geraakt op de training vandaag meldt RTV Rijnmond zojuist. De knie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die domkop was toch al zo snugger om een gele kaart te pakken zodat hij PSV mist. Daarna moet hij naar de Afrika Cup of is dat deze winter niet?
 

Fabian

Active member
Die domkop was toch al zo snugger om een gele kaart te pakken zodat hij PSV mist. Daarna moet hij naar de Afrika Cup of is dat deze winter niet?

Het schijnt mee te vallen. Dus Rijnmond was wat voorbarig. Hij is alleen uit voorzorg naar de kant gehaald.

Daar heeft hij tegen PSV natuurlijk niets aan.

Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat je voor het gunstige klimaat een trainingskamp belegt in Albufeira en vervolgens iedere dag moet hopen dat de training doorgang kan vinden. Heftige regenval...
 

DeftonesJP

New member
Bizar inderdaad maar ik geloof dat Ajax precies hetzelfde heeft. Lange leve het gat in de ozonlaag. Je zou haast een opblaasveld nemen en gewoon thuis blijven.
 

Fabian

Active member
Feyenoord heeft een principeakkoord met Hahn over verlenging van zijn contract t/m 2019.

Verrassend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan