Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Overigens vind ik het vreemd dat Feyenoord niet aan de bedragen van PSV komt. Feyenoord heeft een veel grotere achterban.

Dat is wellicht ook de makke,de shirts worden toch wel verkocht, wie er ook opstaat en wat het ook heeft opgeleverd.

Overigens denk ik zelf dat de financi?le situatie waarin Feyenoord toentertijd zat niet in de sterkste onderhandelingspositie bracht, we waren blij met een sponsor en die hoefde ook niet de volle mep te betalen.
En laten we wel wezen, je kan sponsor wezen maar als je geld wordt gebruikt om andere schuldeisers af te betalen sta je als club natuurlijk niet echt sterk in de onderhandelingen.

Maar dat is nu anders dus ik denk dat we er op vooruit gaan.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Schuurman verlengt ook. Tot en met 2020 ligt hij nu vast. De nieuwe generatie talenten is gelukkig makkelijker vast te leggen dan de voorgaande generaties. Al zal de timing en de toegenomen financi?le armslag ook wel helpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gronsveld die in de eerste oefenwedstrijd tegen SC Feijenoord geblesseerd raakte heeft weer een terugslag gehad. Zuur voor die jongen. Als het maar niet hetzelfde verhaal gaat worden als met Cabral. Die is al de gehele 1,5 jaar in zijn profcarri?re geblesseerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Drie duels, plus een voorwaardelijk voor Gustafson. Vind ik er eigenlijk eentje teveel, maar so be it. Accepteren en over tot de orde van de dag.
 

Fabian

Active member
De straf moet je gewoon accepteren, maar ik vind het vreemd dat er geen onderzoek is ingesteld naar Fledderus die Gustafson een knietje gaf (er is beeld van) voordat hij een elleboog terugkreeg. Dom dat Gustafson zich hierdoor liet provoceren.
 

Cees

New member
Ik had ook wel een beetje gehoopt op 2 duels en dan 1 voorwaardelijk. Laat het maar een wijze les zijn. Vilhena drie wedstrijden in de basis en dan een vertrek?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan