Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Nee, wij supporters hebben de topsportmentaliteit, dus wij zijn dan klaar na 34 wedstrijden. De club is echter nog niet zo ver en daardoor komen er een paar potten bij.

Exact. Ik hoop wel dat ze "Europa" halen hoor, maar voor mij zit het (ramp)seizoen erop. Ook geen enkele behoefte om nog (live) te gaan kijken.
 

De Wolf

Well-known member
Die play-offs kunnen mij gestolen worden. Altijd al een grote onzin gevonden. Tickets moeten verdeeld worden over prestaties over het hele seizoen.
 

Jozsef

New member
De laatste wedstrijden ligt onverschilligheid op de loer, dat klopt inderdaad. Heeft ook te maken met de lamlendigheid van het team, ik kan daar erg slecht tegen.
Dan besteed ik mijn zondag liever nuttig en zoek lekker de buitenlucht op ipv me te ergeren aan zoveel onkunde. Ik zag 't al van verre aankomen, en kreeg helaas gelijk.
Dat gevoel heb ik nu weer, ben er ook wel klaar mee. En ik kan je verklappen, ben niet bepaald de enige. Op de zaak bij ons zijn er een paar (scc) 't zo mogelijk nog meer zat.

Hopelijk heb ik 't mis: Hup Feyenoord!
 

Maasveld

Well-known member
De laatste wedstrijden ligt onverschilligheid op de loer, dat klopt inderdaad. Heeft ook te maken met de lamlendigheid van het team, ik kan daar slecht tegen.
Dan besteed ik mijn zondag liever nuttig en zoek lekker de buitenlucht op ipv me te ergeren aan zoveel onkunde. Ik zag 't al aankomen, en kreeg helaas gelijk.
Dat gevoel heb ik nu weer, ben er ook wel klaar mee. en ik kan je verklappen, ben niet de enige. Op de zaak bij ons zijn er een paar (scc) 't zo mogelijk nog meer zat.

Geloof me, op een gegeven moment went het.
 

SanMark.

Well-known member
De laatste wedstrijden ligt onverschilligheid op de loer, dat klopt inderdaad. Heeft ook te maken met de lamlendigheid van het team, ik kan daar erg slecht tegen.
Dan besteed ik mijn zondag liever nuttig en zoek lekker de buitenlucht op ipv me te ergeren aan zoveel onkunde. Ik zag 't al van verre aankomen, en kreeg helaas gelijk.
Dat gevoel heb ik nu weer, ben er ook wel klaar mee. En ik kan je verklappen, ben niet bepaald de enige. Op de zaak bij ons zijn er een paar (scc) 't zo mogelijk nog meer zat.

Hopelijk heb ik 't mis: Hup Feyenoord!


Het is geen aanval hoor.

Je moet lekker doen waar je zin in hebt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geloof me, op een gegeven moment went het.

In tien jaar seizoenkaarthouderschap is het qua materiaal wel slechter geweest en ging je ook echt niet voor het voetbal naar het stadion. Er was echter in die jaren wel strijd en men presteerde naar hun kunnen (Huysegems, Kolkka etc.). Dit jaar helaas weer een hoop lamlendigheid gezien. Daarnaast heb ik Feyenoord nog nooit zo vaak in een seizoen zien verliezen. Maar goed, als het mogelijk is dan ga ik naar De Kuip. Of het nou tijdens een weekendje Antwerpen, Efteling of nu Apeldoorn is. Moet alleen nog kijken of het ook dit keer weer gaat lukken. Ik heb nu de afgelopen weken best veel tijd en energie gestoken in de hardloop vierdaagse van 60 km, dus een etappe voor Feyenoord laten schieten gaat mij te ver. Maar als ik op tijd start, goed doorloop en snel douche, dan moet ik het beginsignaal wel redden. Die moeite had ik echter niet gedaan als Rutten was aangebleven. Die moeite ga ik overigens ook niet doen als we donderdag met 3-0 verliezen. Zou ik wel doen als ik gewoon van huis had moeten komen.
 

Fabian

Active member
24 juli in De Kuip tegen Southampton. Dat is overigens op een vrijdag heb ik net opgezocht... :confused:
 

Fabian

Active member
Ook dat heb ik nog niet in mijn hoofd zitten. Je kan nu ook een ronde vroeger aan de bak natuurlijk mochten we het halen.

Gezellig!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat als we de playoffs winnen, we in dezelfde voorronde instromen als AZ.
 

Fabian

Active member
Ok, nou ja... prima dan. En we hebben nu een aardige co?ffici?nt bijeen gesprokkeld. Hopelijk mogen we die ook gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan