Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
De netten en lege vakken was ook dubbelop. Ik neem aan dat de bezettingsgraad per open vak gelijk zal zijn. Dat was volgens mij 90-95% zodat de trappen vrij kunnen blijven. Parterre kan in principe met een bezetting van 100% open op een deel van vak Z na (waar geen net hangt ivm camera's). Dan kom je uiteindelijk wel op een capaciteit van rond de 35.000-40.000 uit. Voldoende voor de seizoenkaarthouders.
 

Pascallovic

Well-known member
Logische beslissing en ook op een fantastisch moment natuurlijk. Beter dan zo'n laatste wedstrijd gaat het niet worden om daarna te stoppen. Een maximale carri?re heeft ie gehad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Logische beslissing. Dit is het ultieme scenario. Tien jaar geleden roepen dat je ooit terug wil komen om prijzen te winnen. Dan terugkeren en in twee jaar de beker en de landstitel winnen, met een hattrick in de kampioenswedstrijd. Dan moet je stoppen en ben je een levende legende.

Hij gaat zich richten op een positie in het technisch management van Feyenoord. Van Geel gaat hem de komende jaren opleiden.
 

De Wolf

Well-known member
Stoppen op een hoogtepunt. Mooier kan haast niet.

Nog even een quizvraagje. Welke speler stopte daarvoor als laatste met een hattrick
 

De Wolf

Well-known member
Van Gobbel wanhopig na ‘nee’ van KNVB
De KNVB heeft opnieuw een WK-international de toegang geweigerd tot de trainerscursus. Feyenoord-jeugdcoach Ulrich van Gobbel (46), full-time verbonden aan de jeugdopleiding van de Rotterdamse club en samen met Damien Hertog trainer van Feyenoord onder 19, wil worden toegelaten tot de cursus Oefenmeester I. Dat is niet eens het hoogste diploma, maar Van Gobbel wil na oefenmeester II graag de stap maken om zich verder te kunnen ontwikkelen binnen de jeugdopleiding.

Meer

http://www.telegraaf.nl/telesport/28197930/__Van_Gobbel_wanhopig_na__nee__van_KNVB__.html
 

SanMark.

Well-known member
DAc2w7TXgAALwcI.


Ik vind dit een zeer mooi shirt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan