Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens de Telegraaf wordt Brad Jones zo goed als zeker de nieuwe doelman van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de Telegraaf wordt Brad Jones zo goed als zeker de nieuwe doelman van Feyenoord.

Dat zitten we wel weer goed met de doelmannen. Potentieel vijf fitte doelmannen na de winterstop. Wellicht Hahn alvast verhuren dat hij speeltijd kan krijgen zodra hij is hersteld?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jones tekent voor ??n seizoen. Goed dat er gelijk een waardig vervanger binnen is gehaald. Hebben ze mooi nog een paar weken om aan elkaar te wennen.
 

Pieros

Active member
Jones tekent voor ??n seizoen. Goed dat er gelijk een waardig vervanger binnen is gehaald. Hebben ze mooi nog een paar weken om aan elkaar te wennen.

Was bij NEC erg belangrijk de tweede helft van het seizoen. Werd ook meteen aanvoerder toen van Eijden niet kon spelen. Geeft ook aan wat voor invloed hij kan hebben op de spelersgroep.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was bij NEC erg belangrijk de tweede helft van het seizoen. Werd ook meteen aanvoerder toen van Eijden niet kon spelen. Geeft ook aan wat voor invloed hij kan hebben op de spelersgroep.

Ja precies, dat bedoel ik. Gewoon een degelijke keeper, met een uitstekende mentaliteit. Ik vind het echt meer dan prima dat Feyenoord dit doet. Veel te precair om slechts met Hansson en Bijlow als keepers een hele eerste seizoenshelft te spelen. In de winter kunnen we verder kijken. Lijkt me sowieso goed om Hahn dan weer te verhuren. En wellicht Bijlow ook wel, als Vermeer weer beschikbaar is.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben van mening dat een keeper bij een topclub echt de nodige ervaring moet hebben. Laten we zeggen, een jaar of drie. Twee jaar Jupiler League en een jaar Eredivisie ofzo. Dus nee, ik zie het niet zitten om Bijlow nu voor de leeuwen te gooien. Gewoon een extra keeper erbij en Bijlow verhuren vanaf de winterstop.

Ik snap je reactie. Zo gaat het meestal en dat is niet onlogisch. Maar ik vind het altijd wel opvallend dat er bij keepers wel zo wordt geredeneerd en bij veldspelers minder snel. De Vrij, Karsdorp enzovoort werden wel gewoon voor de leeuwen gegooid. Alleen bij keepers zijn clubs daar altijd voorzichtig in. Waarschijnlijk om de reden die jij noemt.

Maar goed, met Jones onder de lat kan Bijlow rustig verder rijpen.
 

gevegt

Well-known member
De grondrechten van de supporters zijn geschonden tijdens de demonstratie van afgelopen jaar volgens de Ombudsman.
Zal de burgemeester zijn excuses gaan aanbieden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De grondrechten van de supporters zijn geschonden tijdens de demonstratie van afgelopen jaar volgens de Ombudsman.
Zal de burgemeester zijn excuses gaan aanbieden?

Nee. De grondrechten waren al buiten toepassing verklaard door de burgemeester. We zijn tenslotte terroristen. Een paar weken terug gaf hij antwoord op alle door de gemeenteraad gestelde vragen. Ik snap echter niet dat mensen die man als premier willen. Houdt zo nu en dan leuke speeches, maar als burgemeester slaat hij hier al een behoorlijke flater.
 

gevegt

Well-known member
Nee. De grondrechten waren al buiten toepassing verklaard door de burgemeester. We zijn tenslotte terroristen. Een paar weken terug gaf hij antwoord op alle door de gemeenteraad gestelde vragen. Ik snap echter niet dat mensen die man als premier willen. Houdt zo nu en dan leuke speeches, maar als burgemeester slaat hij hier al een behoorlijke flater.

Had hij moeten wachten op nog een bestorming van het Maasgebouw?
 

Batigoal

Well-known member
Nee. De grondrechten waren al buiten toepassing verklaard door de burgemeester. We zijn tenslotte terroristen. Een paar weken terug gaf hij antwoord op alle door de gemeenteraad gestelde vragen. Ik snap echter niet dat mensen die man als premier willen. Houdt zo nu en dan leuke speeches, maar als burgemeester slaat hij hier al een behoorlijke flater.

Huh? Jullie zijn toch klanten?
 

zwammy

Well-known member
De Burgemeester wil nu voortaan alle demonstraties bij het stadion bij voorbaat verbieden. Zo'n premier moeten we hebben :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan