gevegt
Well-known member
Los van die voorwaarden is het aller belangrijkste natuurlijk dat een keeper de kwaliteiten heeft om bij Feyenoord te keepen.
Hij stopt er meer dan hij er door laat.
Dat zit dus wel goed.
Los van die voorwaarden is het aller belangrijkste natuurlijk dat een keeper de kwaliteiten heeft om bij Feyenoord te keepen.
Wanneer gaat Vitesse eigenlijk die aangekondigde landstitel pakken?
Volgens de Telegraaf wordt Brad Jones zo goed als zeker de nieuwe doelman van Feyenoord.
Jones tekent voor ??n seizoen. Goed dat er gelijk een waardig vervanger binnen is gehaald. Hebben ze mooi nog een paar weken om aan elkaar te wennen.
Was bij NEC erg belangrijk de tweede helft van het seizoen. Werd ook meteen aanvoerder toen van Eijden niet kon spelen. Geeft ook aan wat voor invloed hij kan hebben op de spelersgroep.
Ik ben van mening dat een keeper bij een topclub echt de nodige ervaring moet hebben. Laten we zeggen, een jaar of drie. Twee jaar Jupiler League en een jaar Eredivisie ofzo. Dus nee, ik zie het niet zitten om Bijlow nu voor de leeuwen te gooien. Gewoon een extra keeper erbij en Bijlow verhuren vanaf de winterstop.
De grondrechten van de supporters zijn geschonden tijdens de demonstratie van afgelopen jaar volgens de Ombudsman.
Zal de burgemeester zijn excuses gaan aanbieden?
Nee. De grondrechten waren al buiten toepassing verklaard door de burgemeester. We zijn tenslotte terroristen. Een paar weken terug gaf hij antwoord op alle door de gemeenteraad gestelde vragen. Ik snap echter niet dat mensen die man als premier willen. Houdt zo nu en dan leuke speeches, maar als burgemeester slaat hij hier al een behoorlijke flater.
Nee. De grondrechten waren al buiten toepassing verklaard door de burgemeester. We zijn tenslotte terroristen. Een paar weken terug gaf hij antwoord op alle door de gemeenteraad gestelde vragen. Ik snap echter niet dat mensen die man als premier willen. Houdt zo nu en dan leuke speeches, maar als burgemeester slaat hij hier al een behoorlijke flater.
Huh? Jullie zijn toch klanten?
Dat is volk van Lunatic News.
Sinds wanneer hebben Feyenoord-supporters rechten?