Te voor de hand liggend. Zou mij niet verbazen als Van Geel komt aanzetten met Piet Velthuizen.
Te voor de hand liggend. Zou mij niet verbazen als Van Geel komt aanzetten met Piet Velthuizen.
Dat doen clubs altijd en ik blijf het belachelijk vinden. Je hebt een derde keeper, maar zodra je hem in moet zetten haal je een ander. Haal die Hanssen dan niet of gooi die jeugdkeepers eruit als je ze toch niet durft in te zetten als het een keer nodig is.
Durven het risico niet te lopen. Stel Hanssen raakt begin september geblesseerd. Kun je alleen maar jeugdkeepers opstellen tot Hanssen/Hahn/Vermeer weer hersteld is.
Durven het risico niet te lopen. Stel Hanssen raakt begin september geblesseerd. Kun je alleen maar jeugdkeepers opstellen tot Hanssen/Hahn/Vermeer weer hersteld is.
Dan hoef je dus nooit meer keepers meer op te leiden als ze op voorhand toch geen kans krijgen. Scheelt wel weer in de kosten.
Dan kun je dispensatie krijgen en als nog een keeper aantrekken.
Mickey van der Hart dus.Ik ben van mening dat een keeper bij een topclub echt de nodige ervaring moet hebben. Laten we zeggen, een jaar of drie. Twee jaar Jupiler League en een jaar Eredivisie ofzo. Dus nee, ik zie het niet zitten om Bijlow nu voor de leeuwen te gooien. Gewoon een extra keeper erbij en Bijlow verhuren vanaf de winterstop.
Mickey van der Hart dus.
Bijlow gewoon op doel zetten. Die geldt al jaren als groot talent, dus gooi hem eens voor de leeuwen. Kan nooit kwaad. Als het dan toch moeilijk gaat, kan je alsnog die Zweed opstellen. Of is dat te gevaarlijk gedacht?
Hij voldoet anders wel aan je voorwaarden.