Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Was voor ons niet eens zo'n hele gekke optie geweest. Beter dan Kramer in elk geval.
Wel een erg grote stap natuurlijk van de Jupiler League naar Feyenoord. Hoewel het wel de beste spits hier is sinds Gerald Sibon. Heeft ook wel wat weg van Pelle. Zijn aanname is erg goed, je kunt hem over de grond en door de lucht aanspelen. Ontzettend balvast ook. Daar waar we ons voorheen in de 80ste minuut afvroegen of onze spits de bal een keertje in de ploeg had gehouden, vragen we ons bij Seuntjens af of hij ?berhaupt een bal heeft verloren. Natuurlijk ook zeer trefzeker en ondanks zijn houterige stijl verrassend technisch. Het verbaast me dat het momenteel zo stil is rond hem, maar wellicht kan dat ook door zijn leeftijd komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel een erg grote stap natuurlijk van de Jupiler League naar Feyenoord. Hoewel het wel de beste spits hier is sinds Gerald Sibon. Heeft ook wel wat weg van Pelle. Zijn aanname is erg goed, je kunt hem over de grond en door de lucht aanspelen. Ontzettend balvast ook. Daar waar we ons voorheen in de 80ste minuut afvroegen of onze spits de bal een keertje in de ploeg had gehouden, vragen we ons bij Seuntjens af of hij ?berhaupt een bal heeft verloren. Natuurlijk ook zeer trefzeker en ondanks zijn houterige stijl verrassend technisch. Het verbaast me dat het momenteel zo stil is rond hem, maar wellicht kan dat ook door zijn leeftijd komen.

Klopt, de stap is erg groot. Maar wat jij zegt, dat heb ik ook allemaal gezien bij hem. Gewoon een uitstekende spits, die naar mijn mening makkelijk in de eredivisie zou kunnen spelen. Het verbaast me echt dat hij nooit is opgepikt door een Groningen of Utrecht ofzo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lodewijks verlaat Feyenoord en gaat bij Koeman's Everton aan de slag als keeperstrainer. Logische keuze natuurlijk. Mooie kerel, die ik na 14 jaar trouwe dienst deze stap van harte gun.
 

Unregistere

Well-known member
Wel een erg grote stap natuurlijk van de Jupiler League naar Feyenoord. Hoewel het wel de beste spits hier is sinds Gerald Sibon. Heeft ook wel wat weg van Pelle. Zijn aanname is erg goed, je kunt hem over de grond en door de lucht aanspelen. Ontzettend balvast ook. Daar waar we ons voorheen in de 80ste minuut afvroegen of onze spits de bal een keertje in de ploeg had gehouden, vragen we ons bij Seuntjens af of hij ?berhaupt een bal heeft verloren. Natuurlijk ook zeer trefzeker en ondanks zijn houterige stijl verrassend technisch. Het verbaast me dat het momenteel zo stil is rond hem, maar wellicht kan dat ook door zijn leeftijd komen.

Toch wel een mooie ontwikkeling doorgemaakt dan. Bij RBC had hij ontzettend veel moeite om aan te haken bij het niveau en leek het er zelfs op dat hij terug zou keren naar de amateurs. Zo kan het dus ook lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar 2.400 kaarten heeft Feyenoord geregeld voor haar klanten voor de JC schaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vandaag de eerste training, onder toeziend oog van 9000 supporters. Daarnaast werd ook gelijk het nieuwe thuisshirt gepresenteerd. En hij mag er zijn!

1eed027c62f88d0239716756a323068b_900_962_crop.jpg
 

Cees

New member
Ik vind de zwarte accenten wel heel erg aanwezig. Verder ben ik wel blij dat de witte en rode banen niet worden onderbroken zoals afgelopen twee seizoenen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Max

Administrator
Forumleiding
Het thuisshirt eind jaren negentig had ook zwarte tinten. Ik vind het ook wel bij Feyenoord passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan