KJH mag zn best gaan doen om ze naar die circusvereniging te halen.
Feyenoord en PSV worden als kandidaat genoemd.
Gaat Mark-Jan Fledderus met triest gevolg erheen.Waar 2 honden vechten om 1 been...
Gimenez is niet gehuurd toch? Heb je Danilo nog, zou niet weten waarom Feyenoord dan interesse in zo’n dure Peppi zou hebben.Waar 2 honden vechten om 1 been...
Gimenez is niet gehuurd toch? Heb je Danilo nog, zou niet weten waarom Feyenoord dan interesse in zo’n dure Peppi zou hebben.
Slot wil een derde spits voor een ruime kleedkamer.
Augsburg heeft vorig jaar 16 miljoen voor hem betaald. Die gaan hem natuurlijk nooit zo goedkoop weer verkopen.Ik zie zowel Feyenoord als PSV niet zoveel neerleggen. Ik denk dat ze 6 miljoen meer dan genoeg vinden.
Augsburg heeft vorig jaar 16 miljoen voor hem betaald. Die gaan hem natuurlijk nooit zo goedkoop weer verkopen.
Tegelijkertijd is er de noodzaak niet voor Augsburg om hem nu al te verkopen. Pepi is nog maar 20 jaar en heeft nu pas zijn eerste volledige seizoen in Europa. Kan me voorstellen dat wanneer er geen hoog bod voor hem komt ze hem gerust nog een jaartje verhuren of zelf gaan gebruiken.Nee, tegelijkertijd is Augsburg geen Ajax die ‘mislukte’ spelers voor minimaal de betaalde transfersom kunnen dumpen. Zal dus ergens tussenin komen te liggen.
Ik heb al grote twijfels of hij überhaupt goed genoeg is voor Feyenoord en PSV, maar voor 16 miljoen moet je het natuurlijk al helemaal niet doen. Ook niet voor de helft.