Het FC Groningen Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Gimenez is niet gehuurd toch? Heb je Danilo nog, zou niet weten waarom Feyenoord dan interesse in zo’n dure Peppi zou hebben.

Nee, Gimenez is inmiddels 70%-80% van Feyenoord en van de zomer 90%. Peppi komt pas echt in beeld neem ik aan als een van beide vertrekt of het mogelijk is om hem te huren met koopoptie. Maar dan nog lijkt mij 16 miljoen wat veel. Transferrecord ligt ergens rond de 8 miljoen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik zie zowel Feyenoord als PSV niet zoveel neerleggen. Ik denk dat ze 6 miljoen meer dan genoeg vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slot wil een derde spits voor een ruime kleedkamer.

De grootte van de kleedkamer is niet echt afhankelijk van het aantal spelers. Ik begreep van Van Gaal dat de kleedkamer ook niet groter werd van zijn staf van honderd man.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Augsburg heeft vorig jaar 16 miljoen voor hem betaald. Die gaan hem natuurlijk nooit zo goedkoop weer verkopen.

Nee, tegelijkertijd is Augsburg geen Ajax die ‘mislukte’ spelers voor minimaal de betaalde transfersom kunnen dumpen. Zal dus ergens tussenin komen te liggen.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, tegelijkertijd is Augsburg geen Ajax die ‘mislukte’ spelers voor minimaal de betaalde transfersom kunnen dumpen. Zal dus ergens tussenin komen te liggen.
Tegelijkertijd is er de noodzaak niet voor Augsburg om hem nu al te verkopen. Pepi is nog maar 20 jaar en heeft nu pas zijn eerste volledige seizoen in Europa. Kan me voorstellen dat wanneer er geen hoog bod voor hem komt ze hem gerust nog een jaartje verhuren of zelf gaan gebruiken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb al grote twijfels of hij überhaupt goed genoeg is voor Feyenoord en PSV, maar voor 16 miljoen moet je het natuurlijk al helemaal niet doen. Ook niet voor de helft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb al grote twijfels of hij überhaupt goed genoeg is voor Feyenoord en PSV, maar voor 16 miljoen moet je het natuurlijk al helemaal niet doen. Ook niet voor de helft.

Huur met koopoptie kan wel. Maar echt plat 8 miljoen neerleggen lijkt mij enthousiast. Anderzijds snap ik ook wel dat Augsburg ook niet direct een groot verlies wil nemen. Statistisch overigens wel best bijzonder wat hij laat zien.
 

Abubakari

Well-known member
De vakken op de Z-Side moeten tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Groningen voor straf leeg blijven na de incidenten tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax op 14 mei.


De club heeft over het leeg blijven van de Z-Sidevakken een schikkingsvoorstel van de KNVB geaccepteerd.


Tijdens de wedstrijd tegen Ajax werd vanuit de vakken op de Z-Side vuurwerk op het veld gegooid. De KNVB wil dat de vakken bij een volgende wedstrijd leeg blijven en dat supporters met een seizoenkaart voor de desbetreffende vakken geen toegang krijgen tot de Euroborg, meldt FC Groningen.
bron dvhn

Het hele stadion blijft toch leeg bij de volgende thuiswedstrijd? Wat stelt deze straf van de KNVB dan voor?
 
Bovenaan