Het beste topic ooit: Situatie rondom de VS

zwammy

Well-known member
Waarschijnlijk.omdat Trump de nieuwe hitler is en geëxecuteerd moet worden zoals ik hier ergens gelezen had. De andere leiders zullen wat menselijker zijn.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Nou ja, de gewone politie in de VS schiet er ook graag op los. Meestal zijn het toch boze witte mannen met een pistool.

U.G.

Well-known member
ICE is natuurlijk geen gewone politie. De moderne ICE is meer vergelijkbaar met de SA van Hitler.

SA leden waren wel getrainde ex-militairen, dit zijn vaak zwaarlijvige, meestal langdurige werklozen die snel een traininkje van 8 weken krijgen ( no shit ) en vervolgens met een 9 mm Luger de straat op worden gestuurd. Met alle gevolgen van dien. Ik heb geen hoge pet op van de Yankpolitie, maar die vergelijken met ICE gaat me toch wel iets te ver.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik begrijp dat ICE ook gaat helpen in Italië tijdens de winterspelen?
Gaan aan de biatlon meedoen.

Nou ja, de gewone politie in de VS schiet er ook graag op los. Meestal zijn het toch boze witte mannen met een pistool.
Precies, dus logisch dat een 'afgeleide' daarvan ook vrij trigger happy zijn.

Laten we dan ook gelijk afspreken dat als ze niet luisteren dat we proberen om iemand te arresteren ipv gelijk lek te schieten.
Dat heb ik zo ongeveer ook al een paar keer gezegd. Maar laten we vooral niet doen alsof dit ook gewoon een Amerikaans probleem iha is, de politie is nogal trigger happy, zie deze link:

Meer dan 1300 doden vorig jaar door politiegeweld, dat was dan nog minder dan het jaar ervoor.
(ter vergelijking: in NL zit dat rond de 10 overlijdens door politie per jaar, waarbij dan ook bv overlijdens door aanrijdingen bij een achtervolging meetellen)

Bovenaan