Unregistere
Well-known member
Timing is alles.
Staat deze ook online?
Nee, helaas (nog) niet. Ik heb eventueel een PDF voor je van de zo goed als finale versie, dus die zou ik je kunnen sturen mocht je interesse hebben. :duim:
Timing is alles.
Staat deze ook online?
Ook bij ASWH krijgt de selectie al behoorlijk vorm. Insteek was om de vaste kern zoveel mogelijk bijeen te houden. Dat lukt tot nu toe goed, de afgelopen dagen is met nog twee spelers verlengd. Stef Doed?e, David Almeida, Jerry Tieleman, Stanley Husen, Peter Verhoeve, Lars Bosscha, Mels van Driel, Jesper van den Bosch en Peter de Lange blijven, net als reservedoelman Marvin Nootenboom. Dat betekent dat van de spelers die tot nu toe veel speeltijd kregen alleen Robbert Olijfveld (vertrekt naar IJsselmeervogels), Nick Slotboom, Gilmaro van de Werp en Victor de Blok nog niet zijn vastgelegd. De rest van de selectiespelers heeft minder gespeeld en het is dus ook de vraag wat die jongens zelf willen.
Tot nu toe is er ook ??n versterking van buitenaf aangetrokken, Akin Arslan van IFC. Op dit moment hebben we dus elf spelers, dus we zijn pakweg op de helft. Er zal in elk geval voorin nog wel iemand bijkomen als vervanger van Olijfveld.
Wel zonde dat hij weg gaat. Ik vind dat wel een leuke speler.