Heracles Almelo

JMD

Well-known member
Vriendje van Hoogma, lag al een tijdje voor de hand.
Fans zijn er niet zo blij mee volgens mij.
Tsja, die hebben zelf gezorgd voor ontslag van de vorige trainer... ;)
Misschien hadden ze die iets meer krediet moeten geven nadat die Heracles binnen 1 seizoen weer terugbracht naar de eredivisie...
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind die Van der Looi ook een slaapverwekkende man, maar hij heeft op zich toch wel prima gepresteerd bij Groningen?
 
Tsja, die hebben zelf gezorgd voor ontslag van de vorige trainer... ;)
Misschien hadden ze die iets meer krediet moeten geven nadat die Heracles binnen 1 seizoen weer terugbracht naar de eredivisie...
Dat was me buurvrouw van 80 ook gelukt.

Tegen directe concurrenten nauwelijks punten gehaald vorig seizoen en dit seizoen is het echt teleurstellend.
 

Makanaky

Well-known member
Sterker nog, relatief gezien de meest succesvolle trainer van FC Groningen!
Nou ja, als je puur naar prijzen kijkt misschien. Een heel seizoen presteren en meermaals op basis daarvan Europees voetbal afdwingen en ook daar memorabele wedstrijden spelen, dat zegt mij veel meer dan 4 potjes en de beker winnen. In de competitie leek het altijd asgrauw te zijn in de Euroborg.

Desalniettemin: hup Hercules Almelo!
 

Reinoud

Well-known member
Tsja, die hebben zelf gezorgd voor ontslag van de vorige trainer... ;)
Misschien hadden ze die iets meer krediet moeten geven nadat die Heracles binnen 1 seizoen weer terugbracht naar de eredivisie...
Heb je de reacties hier wel gelezen? Beetje kortzichtig om dan weer zo te reageren
 

Bonehead

Well-known member
En nu weer met van der Looi (als ik de hardnekkige geruchten mag geloven).

Ook met deze reactie ben ik het volledig eens.

Vroeger (Nog niet zo lang geleden) was het zo dat spelers bij Heracles beter speelden dan bij grotere clubs waar ze naar vertrokken voor veel pegels. Die tijd tijd lijkt achter ons te liggen. Dat kwam door een ijzersterk kader. Zowel op technisch als bestuurlijk vlak. Ik zeg het niet graag want ik vind hem een enorme populist, maar dan moeten toch de credits naar Jan Smit. Nu straalt Heracles smaak noch kraak uit. Dan nog liever populisme. Niks erger dan grijze muizen met lange staarten om eens eens met woorden van Fritz te spreken.

Vriendje van Hoogma, lag al een tijdje voor de hand.
Fans zijn er niet zo blij mee volgens mij.

Is dat zo? Ik krijg alleen maar te horen dat we blij moeten zijn van de medesupporters. Kritiek wordt niet geduld.

Tsja, die hebben zelf gezorgd voor ontslag van de vorige trainer... ;)
Misschien hadden ze die iets meer krediet moeten geven nadat die Heracles binnen 1 seizoen weer terugbracht naar de eredivisie...

Heracles had vorig jaar voor dat niveau een uitstekende selectie. Wel wetende dat deze selectie op eredivisieniveau niet mee kon en vooral te gedateerd was. We zijn dit seizoen met een mindere selectie aan de eredivisie begonnen. En dat een handjevol buswachters voor ontslag zouden hebben gezorgd... Ik mag toch hopen dat men hier ver, heel ver boven staat.

Ik vind die Van der Looi ook een slaapverwekkende man, maar hij heeft op zich toch wel prima gepresteerd bij Groningen?
In het Sallaands is hier een spreekwoord voor: Het verschil tussen Lammers en Van der Looi is als het verschil tussen pis in berre of mieg in berre. In het begin is het nog wel lekker warm, maar het koelt zo donders snel af.
Nou ja, als je puur naar prijzen kijkt misschien. Een heel seizoen presteren en meermaals op basis daarvan Europees voetbal afdwingen en ook daar memorabele wedstrijden spelen, dat zegt mij veel meer dan 4 potjes en de beker winnen. In de competitie leek het altijd asgrauw te zijn in de Euroborg.

Desalniettemin: hup Hercules Almelo!
Ik wil zo af en toe vermaakt worden. Daarom volg ik deze club en noem ik mij supporter. Niet om het resultaat dan was ik wel voor een andere club geworden. De laatste jaren zijn de wedstrijden waar ik mij vermaakt hebt zeer zeldzaam. En ik vermoed dat het onder Van der Looi niet zal toenemen. Een saai FC Groningen. Slecht gepresteerd bij Willem II en lang er niet alles uitgehaald bij Jong Oranje en met alle drie geen aansprekend voetbal. Zijn CV niet zo nietszeggend als die van John Lammers, maar veel scheelt het niet.
 

Bonehead

Well-known member
Twee versterkingen in de winterstop en het schijnt nog één speler op proef. Een kwaliteitsinjectie is hard nodig. Ik ben zeer in mijn nopjes met Leerdam. Hoewel hij vandaag nog niet bij de wedstrijdselectie zit is hij weel direct inzetbaar. Hij heeft in de USA tot het einde gespeeld. Een half jaar met een optie is dan ook mooi. Of Hrustic een aanwinst is vind ik een stuk onduidelijker. Zijn laatste wedstrijd is meer dan een jaar geleden. Dan mis je in ieder geval wedstrijdritme. Maar als hij zijn oude niveau maar klein beetje kan bereiken dan kan hij van grote waarde zijn. Eindelijk een fatsoenlijke aanvallende middenvelder. Voor die speler die op proef schijnt te zijn, Joost van Aken, geldt exact hetzelfde.

Vanavond een cruciale wedstrijd. Deze wedstrijd was al belangrijk, maar is door de overwinning van RKC nog belangrijker. Van de laatste 13 wedstrijden heeft Vitesse er maar één gewonnen. Dat was uiteraard tegen dokter Heracles. Heracles doet het al niet veel beter op een onterechte overwinning op RKC na. Ik moet nog wel even terugkomen op mijn verhaal hierboven: Van der Looi heeft er in ieder geval vechtlust in gekregen. Dat de selectie niet bepaald overloopt van kwaliteit zorgt er wel voor dat dit nog niet uitbetaald in punten. Ontmoetingen met Vitesse stond lang garant voor een overwinning van de thuisploeg. Laten we deze traditie dan maar in stand houden.
 
Bovenaan