Pascallovic
Well-known member
13 Europese team bij de laatste 16 lijkt mij overigens geen goede ontwikkeling voor de sport.
13 Europese team bij de laatste 16 lijkt mij overigens geen goede ontwikkeling voor de sport.
Wat is het verschil met het WK voetbal ?
Bij de mannen waren het er, eerder dit jaar, maar 11. Vier Europese landen werden toen vroegtijdig uitgeschakeld.
Enorm.
WK handbal vrouwen 2015: 13-0 (13 door, 0 vroegtijdig uitgeschakeld)
WK voetbal vrouwen 2015: 6-1
WK handbal mannen 2015: 11-4
WK voetbal mannen 2014: 6-7 (was in 2010 ook al het geval)
Dus, bij handbal komt 75% van de ploegen in de achtste finales uit Europa, bij voetbal slechts 37,5%.
Fred neukt de (reserve)keepster, dus hij zal wel in Denemarken zitten.Allemaal leuk & aardig die vrouwen, maar waar is Fred en hoe doet hij het bij zijn nieuwe club?
en ook direct plaatsing voor het Olympisch kwalificatietoernooi!
En dan ?
Ik hoorde mevrouw Fred afgelopen weekend nog op Radio 1. Op de vraag hoe het met haar eigen ontwikkeling ging en over de overstap naar een nieuwe club gaf ze een wel heel opmerkelijk antwoord:
"Handbal is soms net als in een relatie, je bent soms toe aan een nieuwe uitdaging".
Dat Fred het maar even weet.
Fred lost eerst zijn relatiecrisis op voordat hij hier weer komt posten.
Er zitten trouwens genoeg leuke vrouwen bij dat handbalteam, dus Fred hoeft niet te wanhopen.
Wat een zege!
en ook direct plaatsing voor het Olympisch kwalificatietoernooi!
Volgens mij niet aangezien Brazili? heeft verloren.
Gezien het doelsaldo en ook de laatste wedstrijd dan zal het niet snel verkloot kunnen worden. Als Angola straks wint van Montenegro (niet heel waarschijnlijk) dan is het alsnog beslist denk ik als ik de regels zo bekijk.Zo staat het op teletekst inderdaad. De kans dat Nederland niet haalt is vooral theoretisch.
Gezien het doelsaldo en ook de laatste wedstrijd dan zal het niet snel verkloot kunnen worden. Als Angola straks wint van Montenegro (niet heel waarschijnlijk) dan is het alsnog beslist denk ik als ik de regels zo bekijk.
Maar de succes-supporter is bij mij wel weer wakker geschud want ik begin het te volgen inmiddels.