Handbal

Shayman

New member
Zoals verwacht Groot MvP.

De finale zullen ze wel verliezen.
Groot was Groots idd, de finale moeten ze gewoon weer uit de startblokken springen om te winnen. Wanneer het spannend wordt dan kan ze dat wel eens parten spelen aangezien ze dat niet echt gewoon zijn dit toernooi. Tegen Zweden was het ook niet nodig om gelijk te spelen.
 

Shayman

New member
Tja, kan snel gaan. Wanneer het patriottistische glorie betreft dan ben ik snel om ook al zou het om dammen gaan.
 

Joost

Well-known member
Waar komt dit trouwens zo ineens vandaan? Veel meer dan een leuke subtopper is Nederland toch nooit geweest?

Ze hikten er wel al even tegenaan. Op de laatste EK's en WK's was Nederland steeds aanwezig en werd de slag om de prijzen maar nipt gemist. Dit toernooi valt alles op z'n plaats en dan kun je zo doorstoten naar de finale.

Vergeet ook niet dat EK in 2012 dat het NHV terug moest geven omdat de organisatie niet te dragen was en dat ze daardoor niet mee mochten doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een leuke dames zijn dat allemaal zeg. Geen mediatraining, niks. Gewoon spontaan. Ik ben fan!
 

erka

Well-known member
Niks van gezien, eindejaarsborrel toch maar voorrang gegeven.

Maar geweldig natuurlijk en gelukkig kan ik de finale wel zien.
 

Susa

New member
Ik heb ook eigenlijk niks gezien maar behalve dat ze goed kan handballen is die Estefana Polman ook best lekker.
 

Joost

Well-known member
Maar nu Nederland in de finale staat gaan ze bij winst direct naar de OS en bij verlies naar poule 1 van het OKT. In die poule zitten ook Tunesi?, Japan en de verliezer van Frankrijk-Montenegro.

Twee van de vier gaan naar de Olympische Spelen dus dat mag geen probleem vormen.
 

de waan

Well-known member
Mooi. Vorige keer hadden we namelijk veel te weinig teamsporters op de OS. Maar dit moet wel goed komen dus.
 

erka

Well-known member
In een Olympische zaal-teamsport wordt het pas de 2e WK-Finale aller tijden. De volleyballers verloren ooit een WK finale.

Trouwens de enige Olympische teamsporten waar Nederland ooit wereldkampioen in is geworden zijn hockey en waterpolo (1x bij de dames). Hockeyheren ook al voor het laatst in 1998. Alleen de hockeydames hebben een abonnement. Hebben al 10x gewonnen en in elke WK-finale gestaan sinds 1978, behalve die van 1994.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan