Strikt gesproken nog niet, maar de kans was minder dan 1% begreep ik van de bbcSchotland is toch al kansloos zijn de slechtste 3 door doelsaldo
De broeder van Brobbey heeft bij PSV gespeeld. Geen wonder dat die scoort. Heeft die bij de beste club van NL geleerd.Doelpunt van Brobbey's grote broer. Het duurde even bij de VAR, maar hij telt.
Ha, echt niet. Elke club in Nederland is op elke positie beter.De broeder van Brobbey heeft bij PSV gespeeld. Geen wonder dat die scoort. Heeft die bij de beste club van NL geleerd.
Nee hoor. Er staan niet voor niets zoveel (ex) PSV-ers op het hoogste podium bij het WK.Ha, echt niet. Elke club in Nederland is op elke positie beter.
Wasrom zeg je dat dan elke week?Nee hoor. Er staan niet voor niets zoveel (ex) PSV-ers op het hoogste podium bij het WK.
Is gewoon een feit.Wasrom zeg je dat dan elke week?