Groep D

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dit topic voor alle wedstrijden in groep D.

Verenigde Staten
Paraguay
Australië
Turkije

Abubakari

Administrator
Forumleiding
USA maakt een hele goeie indruk, 3-0 al bij rust en daar is niks geflatteerds aan. Eenrichtingsverkeer.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Volgens Trump maakt team USA grote kans op de wereldtitel. Ik denk ook dat ze lang in het toernooi gaan blijven.

Batigoal

Well-known member
Deze wedstrijd heb ik vanmorgen in de re-live gekeken met af en toe wat doorspoelen. Vind ik eigenlijk wel een prima oplossing voor als ik 's ochtends tijd heb.

Maar Amerika maakte een goeie indruk. Erg energiek en kwalitatief zitten er natuurlijk prima spelers tussen als Pulisic, Balogun en Dest. Die kunnen voortgestuwd door het publiek en door hun zelfvertrouwen best ver komen.

Paraguay viel me juist erg tegen, die waren volledig overrompeld. En dat terwijl Paraguay onder deze coach juist amper tegengoals heeft gekregen en bekend stonden om hun solide organisatie. Daar was weinig van te zien.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Deze wedstrijd heb ik vanmorgen in de re-live gekeken met af en toe wat doorspoelen. Vind ik eigenlijk wel een prima oplossing voor als ik 's ochtends tijd heb.

Ik neem de nachtwedstrijden op, Dan kan je ze idd 's ochtends terugkijken als daar tijd voor is.

Bovenaan