Groep C.

JMD

Well-known member
En Brazilië wint met 3-0 van Haïti. Doordat dit het eerste wk is waar onderling resultaat bepaalt ipv doelsaldo weet Marokko dus nu dat het woensdag met vier goals verschil (of meer) van Haïti moet winnen om groepswinnaar te worden.
Voor Schotland dreigt weer een uitschakeling na de eerste ronde, waarbij ze natuurlijk nog wel een van de acht beste nummers drie kunnen worden.

PES5

Administrator
Forumleiding
En Brazilië wint met 3-0 van Haïti. Doordat dit het eerste wk is waar onderling resultaat bepaalt ipv doelsaldo weet Marokko dus nu dat het woensdag met vier goals verschil (of meer) van Haïti moet winnen om groepswinnaar te worden.
Voor Schotland dreigt weer een uitschakeling na de eerste ronde, waarbij ze natuurlijk nog wel een van de acht beste nummers drie kunnen worden.
Brazilië moet ook nog tegen Schotland he?

ALenstra

Well-known member
De Schotten hebben zichzelf geen goede dienst bewezen met die nederlaag tegen Marokko. Dit was echt de cruciale wedstrijd voor hun. Nu moeten ze het tegen Brazilië doen.

JMD

Well-known member
Brazilië moet ook nog tegen Schotland he?
Jep, maar dat zie ik ze niet winnen...

Overigens zat Schotland al vaker op een WK in de groep bij Brazilië: 1974, 1982, 1990, 1998
In 1974 zat ook Haïti erbij en in 1998 ook Marokko.

erka

Well-known member
Ik ben natuurlijk heel erg voor Schotland maar dat was tegen Marokko wel tegen beter weten in. Misschien verrassen ze nog maar ik denk dat tegen Brazilië ook kansloos is.

Bovenaan