Groep C.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat Allister McKallaster zo het commentaar verzorgd en dat ARCHIE GEMMILL zijn come.back maakt?

Raul

Well-known member
Ik vond Brazilië tegen Marokko best aardig om te zien.

Maar eerste helft was Brazilië niet om aan te zien. Casemiro raakte de bal kwijt alsof het hem persoonlijk was opgedragen, Paquetá zonder eerste aanraking, Ibañez die elke korte pass tot een gok maakte. De 1-0 werd er letterlijk uit geboren: Ibañez kort op Paquetá, Paquetá verliest 'm, Díaz steekt 'm door en Saibari lobt Alisson met meer rust dan dat hele gele middenveld bij elkaar. Dat Vinicius er nog voor rust 1-1 van maakte, naar binnen kappen, bovenhoek, was echt puur individuele klasse, tegen de verhouding in.

Na rust een beter, vollediger Brazilië, met Vinicius als sterkste man.

Maar de man van de avond voor mij stond aan de andere kant. Ayyoub Bouaddi, achttien jaar. Wat een power, rust en soevereiniteit. Onthoud die naam.

erka

Well-known member
Wel geinig trouwens dat Schotland tegen Haiti en Marokko in Boston speelt, precies waar ze ook de meeste steun kunnen verwachten van de locals. Bleek ook wel vannacht. De derde wedstrijd tegen Brazilie is helaas in Miami. Dan wordt het andersom.

Wel een lucky goal van McGinn.

Susaa

Well-known member
Maar de man van de avond voor mij stond aan de andere kant. Ayyoub Bouaddi, achttien jaar. Wat een power, rust en soevereiniteit. Onthoud die naam.

Hij speelde idd heel goed, ik heb ook met bijzondere aandacht naar hem gekeken.

Die Belgische Belg die nu bij Stuttgart speelt vind ik ook goed.

ALenstra

Well-known member
Tja Schotland. We vinden ze zo sympathiek vanwege hun fans en volkslied. Maar uiteindelijk is het een matig team.

• Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Tja Schotland. We vinden ze zo sympathiek vanwege hun fans en volkslied. Maar uiteindelijk is het een matig team.

Klopt. 3 echt goede spelers, McTominay, McGinn en Robertson, redelijke keeper, de nodige dertigers en verder vooral hetzelfde niveau als de Schotse competitie.

U.G.

Well-known member
Ik ben wel geschrokken van Brazilië’s eerste helft. Het herpakte zich wel heel knap. Het kan alleen maar beter gaan nu, en ik hoop Neymar nog te zien spelen en benieuwd of hij nog wat te bieden heeft.

Marokko is wel goed bezig, weer veel inzet en toewijding, en oogt frivoler dan in 22, ik vind ze nog her en der fysiek te kort schieten…maar dat ligt vast aan mij.

Bovenaan