Nou ja, de commentator gaf net al aan dat in de jeugd voetbal veel populairder is dan ijshockey.
Ik ben in Toronto geweest. Het is dat je daar een Noordamerikaans stratenpatroon hebt (rechthoekig) en veel hoge gebouwen ziet, maar voor de rest voelt het niet Noordamerikaans.Toronto ook heel veel immigranten die voetbal populair maken. Ik heb wel eens gelezen dat Toronto de meest internationale stad ter wereld is qua samenstelling van de bevolking
Je hebt het hele seizoen naar Feyenoord gekeken.Weer twee waardeloze elftallen
Jep, waarbij het volgens mij wel zo is dat ijshockey ook veel gespeeld wordt op kleine natuurijsbaantjes in de winter. Nederlanders gaan op natuurijs schaatsen, Canadezen ijshockeyen.Net even opgezocht maar bij de jeugd is ijshockey maar de 8e sport in Canada. Vanwege de kosten voor ouders. Ik doelde vooral op aandacht bij de profleagues en publiek.
We hebben er nog maar 69 te gaan...Ik verklaar bij deze de hele groepsfase van 48 clubs tot de horror qua niveau.
Ik ben in Toronto geweest. Het is dat je daar een Noordamerikaans stratenpatroon hebt (rechthoekig) en veel hoge gebouwen ziet, maar voor de rest voelt het niet Noordamerikaans.
Inderdaad het ettert door.Je hebt het hele seizoen naar Feyenoord gekeken.
Jij bent Ajax gewendDeze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
Deze wedstrijd valt toch wel mee? Ik vind het wel vermakelijk.
Zoals heel Canada. Ik was er jaren geleden toen de Canadiens finale haalden. Heel Canada was verenigigdMontreal is een en al ijshockey.
Klopt, dat zeg ik ook. Qua stratenpatroon en gebouwen is het 100% Noordamerikaans. Maar qua mensen die er lopen e.d. (en daar refereerde jij eerder aan) zijn echt van allerlei types.Welke Toronto ben jij dan geweest? Ik ben ook 2x in Toronto geweest en het is hartstikke Amerikaans. Sterker nog, voor films wordt Toronto altijd gebruikt als ze New York willen laten zien maar daar niet kunnen filmen.