Groep B

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dit topic voor alle wedstrijden in groep B.

Canada
Bosnië Herzegovina
Qatar
Zwitserland

erka

Well-known member
Ze hebben in Toronto wat noodtribunes neergezet lijkt het. Niet echt een WK stadion.

Klopt, eigenlijke capaciteit is ongeveer 30.000 en dat is nu opgehoogd naar 45.000.
Het is overigens wel een echt voetbalstadion en geen omgebouwd NFL oid.
Hup Canada!

Batigoal

Well-known member
Klopt, eigenlijke capaciteit is ongeveer 30.000 en dat is nu opgehoogd naar 45.000.
Het is overigens wel een echt voetbalstadion en geen omgebouwd NFL oid.
Hup Canada!
Toronto is overigens wel een populaire voetbalploeg, net als Vancouver. Montreal totaal niet. Sowieso geloof ik dat voetbal vooral in de Engelstalige gebieden gespeeld wordt.

erka

Well-known member
Toronto is overigens wel een populaire voetbalploeg, net als Vancouver. Montreal totaal niet. Sowieso geloof ik dat voetbal vooral in de Engelstalige gebieden gespeeld wordt.

Toronto ook heel veel immigranten die voetbal populair maken. Ik heb wel eens gelezen dat Toronto de meest internationale stad ter wereld is qua samenstelling van de bevolking

Qua sporten is het in Canada

1. IJshockey

56 miljoen miljard triljoen triljard jaar niks

en dan de rest.

Batigoal

Well-known member
Toronto ook heel veel immigranten die voetbal populair maken. Ik heb wel eens gelezen dat Toronto de meest internationale stad ter wereld is qua samenstelling van de bevolking

Qua sporten is het in Canada

1. IJshockey

56 miljoen miljard triljoen triljard jaar niks

en dan de rest.
Nou ja, de commentator gaf net al aan dat in de jeugd voetbal veel populairder is dan ijshockey.

Bovenaan