Gokken op voetbalwedstrijden

zwammy

Well-known member
Als Ajax kampioen wordt zie ik ze ook niet met een quotering van 5 bij NAC op bezoek komen. Maar goed. Gelukkig geen bakken met geld opgezet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Godverdegodver, ik had bij Bristol City - Leeds voorspeld dat Leeds bij rust zou leiden en ook zou winnen. Die had ik goed, quotering was 14,25. Daarnaast had ik bij AFC Wimbledon - Plymouth voor beide helften een gelijkspel ingevuld. Helaas voor mij wist ik niet dat Plymouth afgelopen vrijdag een extra keeper had gehuurd en die deed het dus prima. 0-1 was de uitslag. Quotering was 8,30. Inzet twee euro. Dus geen 236 euro gewonnen

Rijtje twee was eigenlijk erger:
Zwolle op winst zonder tegengoal (5,24)
VVV dat niet scoort (1,92)
Berwick - Montrose gelijkspel (3,36)
Inleg 2 euro

Bij die laatste was echt alles in evenwicht. Behalve de uitslag.
 

SanMark.

Well-known member
Niet eentje in het kader van gratis geld maar wel een zeer mooie in het kader van een hele mooie quote.

Neres meeste assist van de ere divisie. 21x .

Deze knalt de komende tijd omlaag. In mijn app groep is er al aardig wat opgezet en dat word de komende tijd alleen maar meer als deze quote nog even zo blijft.

Leuk om single te zetten of met GSW als NBA kampioen, Barca en Real kampioen , Lewa en Abua topscoorder Duitsland.

Gevaar als je er meer bij zet dat die natuurlijk wel goed moeten zijn. Maar het is een zeer leuke voor de seizoenwedddenschappen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In de NHL doet Las Vegas het erg goed als debutant, maar ze zitten (voorlopig) zonder fitte keepers. Afgelopen nacht verloren ze pas hun 2e duel, maar dat was wel na het uitvallen van hun 3e keeper. Ze spelen komende nacht om 01:00 met een rookie en de reservekeeper is opgeroepen uit de ECHL (3e niveau). Op Unibet staan de New York Rangers op 1,82 voor een reguliere winst, Las Vegas op 3,85

edit: Detroit op 1,90 tegen het historisch slechte Arizona, da's ook een leuke.
 

Janssen

Well-known member
Gokken op voetbalwedstrijden

Fortuna - Oss is momenteel interessant (nr 3 en 4 op de ranglijst).
 

SanMark.

Well-known member
In de NHL doet Las Vegas het erg goed als debutant, maar ze zitten (voorlopig) zonder fitte keepers. Afgelopen nacht verloren ze pas hun 2e duel, maar dat was wel na het uitvallen van hun 3e keeper. Ze spelen komende nacht om 01:00 met een rookie en de reservekeeper is opgeroepen uit de ECHL (3e niveau). Op Unibet staan de New York Rangers op 1,82 voor een reguliere winst, Las Vegas op 3,85

edit: Detroit op 1,90 tegen het historisch slechte Arizona, da's ook een leuke.
Ik speel deze over elkaar.
 

SanMark.

Well-known member
Vanavond.
Shaktar Hcp 2x
Napoli 6.5 corners 2.6
Besiktas 2.42

Maakt 12.58


Monaco zonder Falcao en Carrillo.

Zijn geen echte tips maar dit speel ik onder meer vanavond.

Besiktas begint om 18.00
 
Bovenaan