Net zoals hier zijn de reacties volkomen voorspelbaar uit de ( ultra ) rechtse conservatieve hoek dat die kinderen gewoon dood moeten.Eric Corton slaat hier de spijker behoorlijk op z'n kop, vind ik. Er komen wat scholieren met een aantal aanbevelingen en gelijk duikelen er allerlei mensen over elkaar heen om het, op z'n zachtst gezegd, te ridiculiseren en met opgeheven vinger 'Dit is weer Woke, blabla' te roepen. Dat is een soort spasme in de maatschappij waar ik onderhand toch zo gek van word. Zodra er iets gebeurt of gezegd wordt wat niet in jouw wereldbeeld past, gelijk zwaar over de top roepen hoe het hele land naar de verdoemenis gaat, of dat de ander met de andere mening rijp is voor een gesticht. Doe even rustig en probeer eens een keertje te luisteren naar wat de ander zegt.
Inderdaad. Toch te triest voor woorden dat die kinderen van het Laks nu bedreigd worden.Net zoals hier zijn de reacties volkomen voorspelbaar uit de ( ultra ) rechtse conservatieve hoek dat die kinderen gewoon dood moeten.
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je niet bedreigd wordt.Inderdaad. Toch te triest voor woorden dat die kinderen van het Laks nu bedreigd worden.
Voor een bepaald soort mensen lijkt het een dagtaak te zijn om iemand dood te wensen met een andere mening.Inderdaad. Toch te triest voor woorden dat die kinderen van het Laks nu bedreigd worden.
Wie zegt dat die noodzaak er is?Ik ga er vanuit dat 99% van alle mensen op de wereld nog gewoon man/vrouw is. Is er echt zo'n noodzaak om dan die aanspreekvorm aan te passen?
Die mensen van het LAKS bedreigen is idd totaal idioot (sowieso is bedreigen idioot, welke mening die mensen dan ook hebben), maar de kritiek op dit geschrift van LAKS was breder dan van alleen deze idioten. Het overgrote deel had 'gewoon' kritiek, maar dat lijkt tegenwoordig ook niet meer te mogen. Ook dan zie je de spasme waar Jamel over schrijft. We lijken niet meer te kunnen accepteren dat er mensen zijn met een andere mening, en dat geldt dan ook beide kanten op. Net zoals er opmerkingen gemaakt mogen worden in de trant van wat het LAKS zegt, mogen er ook opmerkingen gemaakt worden dat dat een onzingeschrift is.Net zoals hier zijn de reacties volkomen voorspelbaar uit de ( ultra ) rechtse conservatieve hoek dat die kinderen gewoon dood moeten.
Blijkbaar alleen het Laks. Zelfs bij het GroenLinks en PVDA is er commentaar.Wie zegt dat die noodzaak er is?
Het LAKS.Wie zegt dat die noodzaak er is?
Volgens mij doen ze alleen een paar suggesties.Het LAKS.
Ik snap de gedachte op zich wel om transseksualiteit in algemene zin bij kinderen minder taboe te laten zijn. Dat is volgens mij ook één van de redenen voor dit soort initiatieven en ook anderen zoals dat met Lentekriebels. Heb me daar nog te weinig in verdiept trouwens, omdat ik al moe werd van de eerste spastische reacties waar ik het eerder over had.Ik ga er vanuit dat 99% van alle mensen op de wereld nog gewoon man/vrouw is. Is er echt zo'n noodzaak om dan die aanspreekvorm aan te passen?
Waarom met suggesties komen als er geen noodzaak toe is? Buiten dat, als je een beetje tussen de regels door leest weet ook jij wel waar ze op uit zijn.Volgens mij doen ze alleen een paar suggesties.
Ik maakte ook een suggestie binnen onze voetbalclub waarmee we de club verder kunnen brengen. Er was geen directe noodzaak voor. Overigens een suggestie waar ook nog wat mee gedaan gaat worden.Waarom met suggesties komen als er geen noodzaak toe is?
Het blijft een derdewereldland he.
Tsja. Het is maar 20 miljard 😂