Go Ahead Eagles

Batigoal

Well-known member
Go Ahead heeft binnen 24 uur drie spelers gehaald. Levi Opdam (Jong AZ), Mauro Savastano (Jong Ajax) en Robin Buwalda (NEC) zijn alle drie verdedigers en komen alle drie op huurbasis. Ze hebben tevens Hamid Zarbaf van HHC op proef genomen. Uiteraard ook een verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Go Ahead Eagles

Dat is een verrassing. Dat zag ik gisteren niet aankomen.
 

ALenstra

Well-known member
Nee hoor we zijn geen broers. Maar voor mij is die benoeming ook wel verrassend. Ik dacht dat John Stegeman naar Vitesse zou gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Go Ahead Eagles trekt Julius Bliek aan. De 23-jarige Zeeuwse verdediger gaat voor twee jaar tekenen. Hij komt over van FC Dordrecht, waar hij zich dit seizoen opwerkte tot basisspeler. Daar was hij nog amateur, dus een logische keuze vanuit zijn oogpunt. FC Dordrecht deed hem nog wel een aanbieding, maar kon niet op tegen de Eagles. Verrassend hoor, een jaar geleden was hij nog actief in de eerste klasse met Kloetinge.
 

Batigoal

Well-known member
Eigenlijk schandalig hoe slecht Go Ahead heeft gepresteerd afgelopen seizoen. Met spelers als Stevens, Schenk, Hendriks, Suk, Overgoor etc. had je makkelijk in de (sub)top moeten meedraaien.
 

Unregistere

Well-known member
Ze pakken in elk geval door. De volgende die in het project Go Ahead gelooft is de 22-jarige verdediger Roland Baas. Hij komt transfervrij over van Heracles Almelo, waar hij zich afgelopen seizoen in de basis speelde als linksback. Volgt zijn trainer John Stegeman dus naar Deventer.
 

Atreides

Well-known member
De Eagles zouden Bannink van Emmen en Niemeijer van Heracles willen oppikken. Lijken me prima aankopen, zeker Bannink die ?cht een goede eerste divisiespeler is.

Een adelaar en een gier, gaat dat wel samen?

Veel dichter bij een Adelaar gaan ze voorlopig niet komen tenzij ze die gozer uit Utrecht gaan aanstellen.
 
Bovenaan