fr-keff
Active member
Zlatan heeft een principe akkoord met AC Milan bereikt.
PSG wil daar direct op antwoorden dan door Ronaldo binnen te hengelen...
Zlatan heeft een principe akkoord met AC Milan bereikt.
Zag ergens op internet voorbij komen dat Manchester United, Ronaldo, Bale en Benzema willen kopen van Real.....
Ruilen toch tegen RvP en de Gea ?
Ac Milan heeft weer een zak geld te besteden via Doyen en gaat daarom maar een heel nieuw topteam kopen. Jackson Mart?nez van FC Porto is al binnen voor €35 miljoen en moet een spitsenkoppel gaan vormen met Zlatan Ibrahimovic, die heeft aangegeven graag terug te keren in Milaan. Arda Turan is de volgende naam die opduikt en mag ook zeker eenzelfde bedrag als Mart?nez gaan kosten.
Hoe betrouwbaar is deze site ?
http://ajaxfanzone.nl/2015/06/15/ma...en/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Want 27.6 miljoen lijkt me niet te kunnen kloppen.
Of de bonussen moeten er later nog bij komen.
Lijkt me sterk, volgens de vele kenners hier is hij niet meer dan 5 tot 8 miljoen waard dus dit verhaal zal wel niet kloppen.
Ik heb ergens gelezen dat Krul circa 40 miljoen moet kosten dus het bedrag zou kunnen kloppen natuurlijk.
ah ok, ja ik vergelijk het eigenlijk alleen met Vorm, de rest zegt me niet zoveel.
Daily Telegraph meldt ook dat Cillessen gewild is door Manchester United. Een transfersom wordt echter niet genoemd.