[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rayhi gaat zo goed als zeker naar Saudi-Arabië. Hij is zelf al persoonlijk rond, dus het is aan de clubs.

Bij FOX antwoordde hij op de vraag waarom hij daar naartoe gaat als volgt: "Ja, niemand gaat daarheen omdat het een stap hogerop is, maar puur voor het geld. Ik dus ook, om mijn toekomst zeker te stellen".

Eindelijk eens iemand die dat gewoon eerlijk zegt.
 

Joost

Well-known member
Rayhi gaat zo goed als zeker naar Saudi-Arabië. Hij is zelf al persoonlijk rond, dus het is aan de clubs.

Bij FOX antwoordde hij op de vraag waarom hij daar naartoe gaat als volgt: "Ja, niemand gaat daarheen omdat het een stap hogerop is, maar puur voor het geld. Ik dus ook, om mijn toekomst zeker te stellen".

Eindelijk eens iemand die dat gewoon eerlijk zegt.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen dat hij voor de sportieve ambitie in het Midden Oosten gaat spelen.
 

ALenstra

Well-known member
Transfer is in een impasse. Arabieren willen de door Sparta gewenste transfersom niet betalen. Mohamed Rayhi werd ook nog eens naar huis gestuurd na een emotioneel gesprek met trainer Henk Fräser.
 

Batigoal

Well-known member
Het is ook niet handig om zo'n interview te geven voordat de transfer helemaal rond is lijkt me. Die Arabieren hebben ook gewoon internet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zirkzee wakkert de transfergeruchten rondom Feyenoord zelf nog maar even extra aan door voor de camera van FOX door te laten schemeren dat hij verschillende verhuuropties heeft, waar Feyenoord er eentje van is, en dat hij eind van de dag een keuze gaat maken. Op de vraag of hij zich te groot voelt voor de Eredivisie antwoordt hij: "ik voel me helemaal nergens te groot voor, ik wil gewoon graag spelen". En op de vraag of hij denkt dat hij bij Feyenoord goed ontvangen zou worden omdat hij daar in de jeugd heeft gespeeld, antwoordt hij: "Ik hoop dat wel... *glimlachend* als het er van komt".

We gaan het zien.
 

ALenstra

Well-known member
Een Pool dus die nul wedstrijden voor Palace speelde en al aan meerdere clubs uitgeleend werd. Kan er vast weinig van.
 

Deathprod

Active member
Janmaat is vanaf vandaag ook clubloos. Hij zou open staan voor Nederlandse clubs. Er staan nog wel wat interessante clubloze spelers op dat lijstje voor clubs uit het rechter rijtje.

 

JMD

Well-known member

Bonehead

Well-known member
Volgens Der Kicker flirten Zirkzee en Heracles met elkaar. Dat zal toch wel een opvallende move zijn.
 

Janssen

Well-known member
Mickaël Tirpan komt over van Kasimpasa.
Edit: nog niet helemaal dus
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan