[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Pascallovic

Well-known member
Opvallend. Zou verwachten dat Rens van Eijden nog wel terecht zou kunnen bij een club boven het niveau Roda JC. Heracles, FC Groningen en ADO Den Haag om er maar een paar te noemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Financieel maakt dat volgens mij niet extreem veel uit qua mogelijkheden.
 

zwammy

Well-known member
Te Vrede in de laatste fase van de onderhandelingen. Gelukkig een spits die er meteen staat en niet 3 maanden uit zijn neus gevreten heeft :cab:
 

Batigoal

Well-known member
Een Nederlander die in principe de Eredivisie aan kan en een contractspeler van NAC i.p.v. weer een huurling. Het kan slechter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Te Vrede is echt een prima afmaker, vergis je niet. Probleem is alleen dat hij verder echt helemaal niets kan.
 

Pascallovic

Well-known member
Te Vrede scoorde ze makkelijker bij Feyenoord dan Kramer.
Dat ontloopt elkaar niet zoveel, terwijl Kramer ze bij ADO makkelijker maakte dan Te Vrede bij SC Heerenveen.

Te Vrede is echt een prima afmaker, vergis je niet. Probleem is alleen dat hij verder echt helemaal niets kan.
Bij NAC krijg je niet of nauwelijks kansen, dat is dan weer zijn probleem. Als je dit vervolgens niet kan compenseren met hard werken, zie ik het niet goedkomen.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Zal denk ik met name als pinchhitter worden ingezet neem ik aan, die Ambrose doet het daar niet verkeerd geloof ik.
 

zwammy

Well-known member
Kunnen met Sadiq en te Vrede 4-4-2 gaan spelen als het niet meer loopt. Helaas hebben we dan ook buitenspelers die geen bal voor kunnen zetten maar dat is bijzaak.
 
Bovenaan