Ga je mee naar het stadion?!

Lennard95

New member
Zo klein is mijn appartement nou ook weer niet en zoveel ruimte neem jij nou ook weer niet in. Het is dat ik niet meer luchtbedden heb, maar anders zouden er makkelijk meer dan vier mensen bij mij kunnen tukken. Wel zonde dat je niet kan trouwens. Excelsior is altijd wel erg gezellig.

Ik ben er bij hoor, je verward me met Keff :D
 

Fabian

Active member
Wordt gezellig in ieder geval.

Als Jamel, PES5 en Ivanhoe hier terugkomen met hun antwoord, gaan we maar kaarten bestellen denk ik. Kijken of die Excelsior-clubcard werkt.
 

Jozsef

New member
Mooi. Ook respect voor PES5, mocht ie komen.
En dan gewoon crashen bij Max, afterbusinessviponlyparty is namelijk een must-do.
 

Jozsef

New member
Nog meer liefhebbers voor een episch avondje Woudestein? Morgenavond bestel ik namelijk 't restant benodigde kaarten.

Tegen wie spelen ze eigenlijk?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Top! Echt zin in!


Ennuh, om alvast in te studeren:

Jingle Bells Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve Willem II, HEY!
 

Shayman

New member
Ennuh, om alvast in te studeren:

Jingle Bells Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve Willem II, HEY!
Ze zijn wel heel erg hardcore bij Excelsior, ik zou er bang van worden met dat soort spreekkoren.

Maar veel plezier mannen, wel graag ff wat pics en leuke verhalen. Hopelijk kan ik ooit Storm, Jamel en Fabian uit elkaar houden.
 

Fabian

Active member
Het is gelukt, 4 kaarten in de pocket.

Uit mijn hoofd zijn dit nu de mensen die hebben toegezegd: Ivanhoe, Jamel, Max, Joszef, Lennard95, Reinoud en ik zei de gek.

Dat zijn 7 kaarten, mocht PES5 meegaan dus 8. Jamel en ik tellen gewoon voor 2 overigens. Zo fantastisch vind ik mezelf.
 
Bovenaan