Ga je mee naar het stadion?!

inhethoekje

Active member
Oosterbeek heeft inderdaad een station, daar kan ik opstappen maar dan moet ik in Ede weer uitstappen.
Arnhem is relaxter, kan ik tot Utreg blijven zitten en je kan er koffie ed kopen.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij is er nog een actie tot 13 juli waarbij je voor 10 euro 3 1e klaskaartjes kan kopen die je bij je OV kaart kan doen, zit je voor 3,33 toch mooi eerste klas, plus de 40 % korting die ik heb.
 

fr-keff

Active member
Volgens mij is er nog een actie tot 13 juli waarbij je voor 10 euro 3 1e klaskaartjes kan kopen die je bij je OV kaart kan doen, zit je voor 3,33 toch mooi eerste klas, plus de 40 % korting die ik heb.

Plus dat er spoordeelweken zijn dus als jij reist met een abonnement of regulier tarief kan Susa gratis meereizen.
 

Jozsef

New member
Jij woont in hetzelfde dorp als IHH?

Susa kwam op de fiets naar de legendarische Oosterbeekmeeting. Zo ver woont hij er dus niet vandaan. Het schijnt dat ie 's nachts zelfs heelhuids is thuisgekomen, en dat mag een klein wonder heten.
Fijn dat Hoek er ook bij is, ondanks zijn collega's. Ik ben overigens blij verrast met de opkomst. Zowel de meeste oudgedienden als nieuwe bezoekers die toch ook ver moeten reizen. Heb er zin an! :duim:
 

Reinoud

Well-known member
Mooi dat je er bij bent Hoek. Sluit me helemaal aan bij Jozsef!
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Volgens mij is er nog een actie tot 13 juli waarbij je voor 10 euro 3 1e klaskaartjes kan kopen die je bij je OV kaart kan doen, zit je voor 3,33 toch mooi eerste klas, plus de 40 % korting die ik heb.
Toch mooi dat je als ouwe lul zoveel korting krijgt. Pas wel op dat je niet in slaap valt en daardoor niet op tijd in Rotterdam komt.
Dat zou ik echt heel jammer vinden.
 

inhethoekje

Active member
Wel jammer dat Ivanhoe zijn vakantie niet heeft willen afzeggen, nu ga ik mijn zus maar eens een lief appje sturen dat het zolang geleden is dat we hebben bijgekletst en dat 2 augustus mij een geschikte datum lijkt omdat ik heeeel toevallig de avond ervoor in Rotterdam ben en een slaap plek zoek.:proost:
 

inhethoekje

Active member
Toch mooi dat je als ouwe lul zoveel korting krijgt. Pas wel op dat je niet in slaap valt en daardoor niet op tijd in Rotterdam komt.
Dat zou ik echt heel jammer vinden.

Ik vraag gewoon aan een lief meisje in de coupe of ze me wakker wilt maken, elk lief meisje van 21 doet dat voor een aardige man op respectabele leeftijd.
Al zal dat voor jou niet gelden, je hebt nu eenmaal de uitzonderingen die de regels bevestigen.
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag gewoon aan een lief meisje in de coupe of ze me wakker wilt maken, elk lief meisje van 21 doet dat voor een aardige man op respectabele leeftijd.
Al zal dat voor jou niet gelden, je hebt nu eenmaal de uitzonderingen die de regels bevestigen.

Ik reis niet met de trein, dus je hebt gelijk.
Echte mannen rijden op een brommer en slapen gewoon bij een zus van een hele goede vriend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Ik zag deze, maar volgens mij mis ik iets. Een dagretour plus iets erbij voor 18 euro:

http://m.spoordeelwinkel.nl/product/dagretour-koffie-laplace

Rotterdam CS heeft iig een La Place. Maar ik zal wel iets over het hoofd zien. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat je voor een normale prijs met het Ov kan.

Ik heb een schurft aan La Place en ik kom volgens mij nog onder die 18 euro retour van Amsterdam naar Rotterdam en terug, maar ik zat eventueel te kijken voor de wereldreis naar Bergen op Zoom volgende week zaterdag.
 
Laatst bewerkt:

fr-keff

Active member
Dat is op dit moment de beste optie voor PES5. Misschien kan hij nog even afwachten er kunnen altijd nieuwe acties zijn. Een retourtje Heerenveen - Rotterdam is €49,80... dan bespaard dit zeker. En Max wat bedoel je? Deze prijs klopt gewoon. Je kan volgens mij tegenwoordig nog upgraden naar de eerste klas maar die 18 euro is gewoon een retourtje Heerenveen - Rotterdam of Maastricht - Den Helder, wat je maar invult.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Dan zal ik hem sowieso bestellen voor volgende week zaterdag naar Bergen op Zoom. Nog even wachten op de bevestiging van Jamel dat het is gelukt om kaarten te halen voor Feyenoord - VVV.

Te lui om te fietsen die Fabian...
 
Bovenaan