Volgens mij is er nog een actie tot 13 juli waarbij je voor 10 euro 3 1e klaskaartjes kan kopen die je bij je OV kaart kan doen, zit je voor 3,33 toch mooi eerste klas, plus de 40 % korting die ik heb.
Jij woont in hetzelfde dorp als IHH?
Toch mooi dat je als ouwe lul zoveel korting krijgt. Pas wel op dat je niet in slaap valt en daardoor niet op tijd in Rotterdam komt.Volgens mij is er nog een actie tot 13 juli waarbij je voor 10 euro 3 1e klaskaartjes kan kopen die je bij je OV kaart kan doen, zit je voor 3,33 toch mooi eerste klas, plus de 40 % korting die ik heb.
Toch mooi dat je als ouwe lul zoveel korting krijgt. Pas wel op dat je niet in slaap valt en daardoor niet op tijd in Rotterdam komt.
Dat zou ik echt heel jammer vinden.
Ik vraag gewoon aan een lief meisje in de coupe of ze me wakker wilt maken, elk lief meisje van 21 doet dat voor een aardige man op respectabele leeftijd.
Al zal dat voor jou niet gelden, je hebt nu eenmaal de uitzonderingen die de regels bevestigen.
Vlammetjes met chilisaus en een dartbord !Nog voorkeuren voor de hapjes?
Vlammetjes met chilisaus en een dartbord !
Ook even kijken of ik korting kan krijgen op mijn trip naar Trianon. Rib uit mijn lijf.
Moet jij ook nog met de trein dan?