Futsal

zwammy

Well-known member
Speelt Rusland nog steeds met al die Brazilianen? Moet eerlijk zeggen dat ik Oekraïne niet zo heel sterk vond, in ieder geval niet als een nummer 12 van de wereld aan het spelen.
 

Mario

Well-known member
Dit was best wel leuk om naar te kijken, jammer toch weer dat er geen publiek bij is. Die pure speeltijd moeten ze op het veld toch ook maar invoeren.
 

U.G.

Well-known member
Ah, heerlijke universum dit ; Sporting champions league winnaar 😁 en Portugal wereld- en Europees kampioen.

Leuk die aandacht nu. Ik begin denk ik wel weee vanaf de halve finales mee te kijken.
 

Batigoal

Well-known member
Ah, heerlijke universum dit ; Sporting champions league winnaar 😁 en Portugal wereld- en Europees kampioen.

Leuk die aandacht nu. Ik begin denk ik wel weee vanaf de halve finales mee te kijken.
Dat kan ik me voorstellen. Portugal won zijn eerste groepswedstrijd, met onder meer twee goals van niemand minder dan Pauleta! Goeie voetbalnaam.

Speelt Rusland nog steeds met al die Brazilianen? Moet eerlijk zeggen dat ik Oekraïne niet zo heel sterk vond, in ieder geval niet als een nummer 12 van de wereld aan het spelen.
Zo te zien aan hun selectie hebben ze er nog een paar rondlopen. Dat geldt trouwens ook voor Kazachstan, waar Douglas Júnior 2 goals maakte. Niet echt een Kazachse naam.
 

zwammy

Well-known member
Dank, vreemd dat Oekraïne dat dan niet heeft. Verwacht je het ook wel van om een paar balkunstenaars te naturaliseren
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Benieuwd of er een stunt in zit. Nederland deed het niet onverdienstelijk in de oefenwedstrijden tegen Portugal een paar maanden terug. En de Portugezen overtuigden ook niet echt tegen Servië. Wordt desalniettemin natuurlijk een heel lastige opgave.
 

Batigoal

Well-known member
En de 3-0. Oranje blijft aardig overeind, maar dan nog wordt dit de gevreesde kansloze nederlaag.
 
Bovenaan