Deze kan hier natuurlijk niet ontbreken
Fregge Well-known member 4 mrt 2016 #383 Geslaagde leerling "Leren vallen voor senioren" laat maar wat graag z'n nieuwe kunsten zien.
De Groene Scout Well-known member 4 mrt 2016 #385 "He man, that was a schwalbe. O no a fopduik, euhhhhhh a trick-dive"
delmaestro Well-known member 4 mrt 2016 #386 4e official krijgt na ruim 6 uur eindelijk met fors geweld zijn hand los van Louis van Gaal zijn achterhoofd na uit de hand gelopen superlijm grap...
4e official krijgt na ruim 6 uur eindelijk met fors geweld zijn hand los van Louis van Gaal zijn achterhoofd na uit de hand gelopen superlijm grap...
delmaestro Well-known member 8 mrt 2016 #394 "Kijk, als ik deze haarlok naar achteren vouw, kun je nog zien op welke plek ze het stukje zelfbeheersing uit mijn hersenen hebben weggesneden..."
"Kijk, als ik deze haarlok naar achteren vouw, kun je nog zien op welke plek ze het stukje zelfbeheersing uit mijn hersenen hebben weggesneden..."
De Groene Scout Well-known member 8 mrt 2016 #397 Dat gebrabbel van Gio begreep ik nog wel, maar die Advocaat begrijp ik echt niet; zal de generatiekloof wel zijn
Dat gebrabbel van Gio begreep ik nog wel, maar die Advocaat begrijp ik echt niet; zal de generatiekloof wel zijn