Dat is best een opmerkelijk rijtje voor een 'feyenoord-forum'.
DeftonesJP New member 13 jan 2016 #301 Dat is best een opmerkelijk rijtje voor een 'feyenoord-forum'.
Janssen Well-known member 13 jan 2016 #304 Janssen zei: Hier klopt iets niet. Klik om te vergroten... Wat slecht mg:
G Gast Guest 15 jan 2016 #307 Dirk klust bij als docent voor de cursus 'reanimeren etalagepop zonder onderbenen'.
Hankie Well-known member 15 jan 2016 #309 Janssen zei: Hier klopt iets niet. Klik om te vergroten... Kuyt:" Bij mij klopt er wel iets Inge..."
Simon Administrator Forumleiding 16 jan 2016 #310 Zelfs deze laatste poging om de carri?re van Kazim-Richards weer op gang te krijgen mislukte jammerlijk.
Zelfs deze laatste poging om de carri?re van Kazim-Richards weer op gang te krijgen mislukte jammerlijk.
banshee Member 17 jan 2016 #311 "Alsjeblieft Inge, in dit doosje zit je nieuwe dailyvibrator... of hoe heet dat ding ook al weer eens..." Laatst bewerkt: 17 jan 2016
"Alsjeblieft Inge, in dit doosje zit je nieuwe dailyvibrator... of hoe heet dat ding ook al weer eens..."
PES5 Administrator Forumleiding 18 jan 2016 #313 En dan zit ik ernaar te kijken..... En dan doet me dat wat.
delmaestro Well-known member 19 jan 2016 #314 Ja tuurlijk wil ik na de pufcursus wel even een vorkje prikken met je, maar praat ietsje zachter want die dikke Divorced knakker luistert mee...
Ja tuurlijk wil ik na de pufcursus wel even een vorkje prikken met je, maar praat ietsje zachter want die dikke Divorced knakker luistert mee...
Fregge Well-known member 19 jan 2016 #315 "Volgens mij heb jij meer balcontacten per dag, dan Kramer per seizoen."
Simon Administrator Forumleiding 24 jan 2016 #316 Kom op Joszef, wijs Janssen aan als winnaar, dan kunnen we verder
Simon Administrator Forumleiding 31 jan 2016 #319 Jozsef zei: Hup Janssen! :duim: Klik om te vergroten... Is dat de uitslag?