Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Ene Andr? Vidigal wordt gehuurd van Acad?mica Coimbra.

Wordt een mooi vreemdelingenlegioen zo. Maar als ze kunnen rennen zonder om te vallen ben ik tevreden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat 17-jarige talent is komend seizoen de aanvoerder. Originele manier om hem binnenboord te houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Opvallend. Volgens mij heeft Feyenoord op dit moment dan geen back up voor Botteghin. Van Beek schijnt nog lang niet speelfit te zijn.
 

Janssen

Well-known member
Opvallend. Volgens mij heeft Feyenoord op dit moment dan geen back up voor Botteghin. Van Beek schijnt nog lang niet speelfit te zijn.

Dammers speelde Manchester United-uit volledig mee toch? Had hem wel een niveautje hoger verwacht eigenlijk. Nu worden wij uiteraard wel kampioen dus dat is leuk voor die jongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dammers speelde Manchester United-uit volledig mee toch? Had hem wel een niveautje hoger verwacht eigenlijk. Nu worden wij uiteraard wel kampioen dus dat is leuk voor die jongen.

Klopt. Als je de grootste wedstrijd van het seizoen in de basis staat, dan kan je wel wat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Behoorlijke speler voor Fortuna Sittard. Had eigenlijk verwacht dat hij naar Excelsior zou gaan.
 

Janssen

Well-known member
We gaat het zien. We hebben elk jaar wel zo'n speler die vooraf bijna te goed lijkt en dan achteraf volkomen kut blijkt te zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We gaat het zien. We hebben elk jaar wel zo'n speler die vooraf bijna te goed lijkt en dan achteraf volkomen kut blijkt te zijn.

Voor Feyenoord komt hij tekort, dat is wel duidelijk. Maar die paar keer dat hij meedeed in Europa (Standard Luik en Manchester United) viel hij niet tegen. Ik denk en hoop echt dat hij het goed gaat doen bij Fortuna.
 

Unregistere

Well-known member
Behoorlijke speler voor Fortuna Sittard. Had eigenlijk verwacht dat hij naar Excelsior zou gaan.

Excelsior zet tegenwoordig iets hoger in. Maar voor Fortuna zou het nog een aardige speler kunnen zijn, wie weet. Blijft wel een gemaakte verdediger natuurlijk.
 
Bovenaan