Filmpjes/linkjes van internet

Abubakari

Well-known member
De gouden jaren 90 met Jiskefet, Koot en Bie, Kreatief met Kurk, Rembo en Rembo!

Die ene heeft trouwens heel lang in Barcelona gewoond.

U.G.

Well-known member
Die langere gooit ook opvallend veel Spaanse woorden erin, en spreekt het nog goed uit ook. Daarom dus. Maar die met de bril is echt goed bezig, daar hoor ik soms ook wel iets echts maar het is toch voornamelijk onzin wat ie roept 😁 geweldig.

Ja Rembo en Rembo, dat heb ik destijds wel voorbij zien komen, jongens uit de regio, kon er toen wel om lachen…maar dat was me wel een partij onnozelheid hoor 😁

gevegt

Well-known member
Wat een geweldig interview is dit. En ik weet best dat het voor de meeste hier te lang is, maar probeer het een keer.

gevegt

Well-known member
Een oud lid gespot!

gevegt

Well-known member
Ah, de immer objectieve (zeker als het over Engeland of ARCHIE GEMMILL gaat) McKallaster.😀
Zijn filmpjes zijn echt hilarisch, persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor Nederland - Engeland met in de hoofdrol Ronald Koeman.
Het leuke van dit clipje vind ik dat er een naam van een oud lid voorbij komt.

erka

Well-known member
Waarom ontdek ik deze Allastar McKallaster nu pas? Echt hilarisch. Ik zit ze allemaal te bekijken. Run faster Ronald! En bij de Hand van God-goal van Maradona: his hand was was in a natural position on top of his head. England claiming a handball. The sore losers!

Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Die van Ierland-Engeland op Euro'88 (Ray Houghton) is ook prachtig. "He's very tired, he's 85" over de geslagen Shilton.

erka

Well-known member
It's San Marino vs Engeland. Statistically the worst football team in the world....against San Marino. (Opent ie blikje. 8 seconden later maakt San Marino 1-0). I not even opened my second can yet!
Ik kom echt niet meer bij hier

Laatst bewerkt:
Bovenaan