Hankie
Well-known member
Ik begrijp dat Novakovich genoemd wordt als nieuwe spits voor Feyenoord.
Logisch heeft tegen Feyenoord gescoord.
Dat heeft Sven van Beek ook.Logisch heeft tegen Feyenoord gescoord.
Dat heeft Sven van Beek ook.
Heeft nog een contract van een jaar. Betaalbaar alternatief.
Kan hij de stap (al) maken?
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.Hoe is het eigenlijk met Sinisterra ??
Zoveelste miskoop of is er nog hoop :rumcolaa:
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.
Sinisterra
En voor Leen Vente?Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.
Van Geel out.
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.
Feyenoord zou er verstandig aan doen om de rest van het seizoen eigen kapitaal zoals Kokcu en Vente (en die Burger?) vast in de basis te zetten.
Feyenoord zou er verstandig aan doen om de rest van het seizoen eigen kapitaal zoals Kokcu en Vente (en die Burger?) vast in de basis te zetten.
Eens. Dus die gaan we de resterende wedstrijden niet veel zien. Veel belangrijker dat Clasie en Cuco aan spelen toekomen.