Feyenoord seizoen 2018-2019

Batigoal

Well-known member
Wat is de status van J?rgensen? Het lijkt toch een stuk moeilijker om hem te verkopen. Hoewel er wellicht nog wat Turkse clubs zijn die nog een aardig bedrag voor hem willen betalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die staat nog jaren onder contract, maar wellicht niet helemaal happy.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord seizoen 2018-2019

Leek mij goed genoeg om een transfer af te dwingen om vervolgens waarschijnlijk te mislukken. Beste moment was dan achteraf vorige zomer of afgelopen winterstop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord seizoen 2018-2019

19 miljoen was het toch?

18 of 19 miljoen de vraagprijs dacht ik. Een miljoen of 13/15 als bod meen ik.

Gegokt en verloren.

Kan gebeuren. Voor Feyenoord een prima spits. Dus als hij zijn contract uit zou dienen is dat ook prima.

Van Gastel zijn we ook eens vergeten te verkopen en die verviel daarna van de ene in de andere blessure. Dat was wel zonde. Al bracht hij met een invalbeurt tegen Spartak Moskou de nodige rust in het laatste groepsduel CL waarin wij het UEFA Cup ticket wisten af te dwingen om hem vervolgens te winnen.
 

Unregistere

Well-known member
Het kwam voor Feyenoord een beetje lullig uit dat J?rgensen vrij matig speelde op het WK. Maar er zal vast nog wel een club komen die een spits kan gebruiken en dan aan hem denkt. Alleen waarschijnlijk niet meer voor die 17 miljoen die ze van Newcastle konden krijgen.
 

Miramar

Well-known member
Boetius tot 30 juli uit de selectie gezet wegens weigeren extra training. Meteen afscheid van nemen vind ik. Die wil gewoon niet.
 

Susa

New member
Kom Gio maak ons gek en zet Swen van Beek morgen in de Spits als stormram.

#allesofniets

Met breivoetbal gaat het niks worden.
 

Susa

New member
Privacy wetgeving. Ik begreep van bezoekers aan de loting voor de beker, dat hij daar iets opgelopen heeft tijdens stoeien met een dame.

Ik kan me er best iets bij voorstellen.

Geile Hapsie;)

Maar het is me allemaal wat met die aankopen. Zoals ik het nu zie voldoet alleen St Juste enigzins.
 
Bovenaan