Feyenoord seizoen 2018-2019

Janssen

Well-known member
Feyenoord seizoen 2018-2019

Heeft nog een contract van een jaar. Betaalbaar alternatief.



Kan hij de stap (al) maken?

Denk het wel. Creeert bij Fortuna nagenoeg al zijn kansen zelf ookal staat regelmatig te verpieteren op een eiland. Heeft dit seizoen wat pech gehad met blessures maar schopt er normaal gesproken toch minimaal 15 in zou ik zeggen. Bereidt ook aardig wat voor.
 

Susa

New member
Hoe is het eigenlijk met Sinisterra ??

Zoveelste miskoop of is er nog hoop :rumcolaa:
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe is het eigenlijk met Sinisterra ??

Zoveelste miskoop of is er nog hoop :rumcolaa:
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.
 

Atreides

Well-known member
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.

Wie?
Nog even gekeken en is nog maar 18. Gelukkig kan hij mooi ervaring opdoen in de eerste divisie met veel weerstand. Of wacht....


excuus exoot van MVG.
 

Unregistere

Well-known member
Net zo veel hoop als dat Cheick Toure nog kansen gaat krijgen, nadat wij hem vorig seizoen 1x hebben mogen zien, om vervolgens voor de simpele volgers volledig van de aardbodem te verdwijnen.

Speelt vooral bij Jong Feyenoord. Dit seizoen gezien in een oefenwedstrijd tegen ons en toen viel hij mij zwaar tegen, zeker met het gegeven in het achterhoofd dat hij al in de eredivisie had gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Feyenoord zou er verstandig aan doen om de rest van het seizoen eigen kapitaal zoals Kokcu en Vente (en die Burger?) vast in de basis te zetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord zou er verstandig aan doen om de rest van het seizoen eigen kapitaal zoals Kokcu en Vente (en die Burger?) vast in de basis te zetten.

Eens. Dus die gaan we de resterende wedstrijden niet veel zien. Veel belangrijker dat Clasie en Cuco aan spelen toekomen.
 

Atreides

Well-known member
Feyenoord zou er verstandig aan doen om de rest van het seizoen eigen kapitaal zoals Kokcu en Vente (en die Burger?) vast in de basis te zetten.

Moa. Ze kunnen de vierde en vijfde plek nog verspelen (en wellicht de derde plek pakken, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren). Dus in die zin snap ik wel dat er keuzes gemaakt worden. Maar die Kokcu zou eigenlijk elke wedstrijd wel moeten spelen en die andere twee toch op zijn minst regelmatig.

Eens. Dus die gaan we de resterende wedstrijden niet veel zien. Veel belangrijker dat Clasie en Cuco aan spelen toekomen.

Hehe.
 
Bovenaan