Feyenoord in Europa

Maasveld

Well-known member
Het verklaart wellicht de mystieke aantrekkingskracht van Feyenoord. Van Feyenoord word je niet, gedicteerd door je hoofd, supporter als lemming/meeloper/weg van de minste weerstand bewandelen want veel prijsjes, maar verleid door je hart.
15 landstitels, 13 nationale bekers, 4 nationale supercups, Europacup 1, 2 UEFA cups, Wereldbeker. Dat zijn inderdaad maar een handvol prijsjes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En hoe is’t kameraden, hebben jullie er wat vertrouwen in?
Goed hoor! Ja best wel wat vertrouwen om in elk geval vandaag een resultaat te boeken. Ik denk dat Marseille over twee wedstrijden te sterk gaat zijn, maar ik geloof niet dat ze ons gaan overklassen. En wie weet, als het geluk aan onze zijde is, wat er dan kan gebeuren. Ik hou het op 1-1 vanavond en een kleine nederlaag in Marseille.
 

Abubakari

Well-known member
Ik hou het op 2-1 vanavond. Ik las vandaag in de Volkskrant een stuk over hoeveel beide clubs gemeen hebben, het is echt het Feyenoord van Frankrijk op heel veel manieren.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra.
Olympique Marseille: Mandanda; Ronigier, Saliba, Caleta-Car, Peres; Guendouzi, Kamara, Gerson; Bakambu, Payet, Dieng.

Hopen dat die kut keeper van ons nu is geen fouten maakt,maar ben er bang voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Korte zijde al een uur voor de wedstrijd bommetje vol. Die trappen staan al vol.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Begin is fantastisch, maar we zijn weer veel te slordig met de kansen.

Pff, bijna een goal aan de andere kant.
 
Bovenaan