Feyenoord in Europa

zwammy

Well-known member
God, een trainer halen op naam die nog niets gepresteerd heeft en erachter komen dat het niet veel is. Lekker blijven zitten.

JMD

Well-known member
Priske werd vanaf het begin best wel aangepakt, vooral ook in de media. Net als Farioli en Schmidt ook overkwam. Vergelijk dat eens met het eindeloze krediet dat types als Heitinga en Van Persie bij diezelfde media hebben.
Precies. Allemaal te bang om hun 'lijntjes' te verliezen... Buitenlandse coaches (Priske, Farioli, Schmidt, ...) werden vanaf dag 1 keihard aangepakt, maar Van Persie is GOD en mag alles fout doen. Op Heitinga kwam de kritiek wel iets sneller, maar idd nog lang niet de mate van hoeveelheid als die Priske cs kregen

erka

Well-known member
Buitenlandse coaches, die hebben totaal geen verstand van voetbal. Want die missen het desbetreffende club-DNA en uiteraard de absoluut beste voetbalvisie ter wereld, namelijk de Nederlandse. Nee liever een jongen van de club. Want clubicoon. En inderdaad goede banden met 'de pers', lees de maximaal vijf journalisten die invloed hebben in de voetbalwereld. Maar gelukkig heb je in Nederland als topclub altijd de zekerheid dat je toch niet degradeert hoe groot je de puinhoop ook maat want daarvoor is de Eredivisie veel te zwak. Al stel je de eerste de beste dorpsidioot uit een of ander gat in de buurt aan. Heerlijk lijkt me dat.

gevegt

Well-known member
Buitenlandse coaches, die hebben totaal geen verstand van voetbal. Want die missen het desbetreffende club-DNA en uiteraard de absoluut beste voetbalvisie ter wereld, namelijk de Nederlandse. Nee liever een jongen van de club. Want clubicoon. En inderdaad goede banden met 'de pers', lees de maximaal vijf journalisten die invloed hebben in de voetbalwereld. Maar gelukkig heb je in Nederland als topclub altijd de zekerheid dat je toch niet degradeert hoe groot je de puinhoop ook maat want daarvoor is de Eredivisie veel te zwak. Al stel je de eerste de beste dorpsidioot uit een of ander gat in de buurt aan. Heerlijk lijkt me dat.
Dus jij denkt dat als ik coach van Ajax zou zijn, ze niet degraderen?

Bovenaan