Batigoal
Well-known member
Die zag er niet helemaal nuchter uit. Kan ook dronken zijn van geluk natuurlijk.Een horde clowns onder het oog van Rod Stewart.
Die zag er niet helemaal nuchter uit. Kan ook dronken zijn van geluk natuurlijk.Een horde clowns onder het oog van Rod Stewart.
Gelijk heeft ie. Blijft een heldDie zag er niet helemaal nuchter uit. Kan ook dronken zijn van geluk natuurlijk.
Katholiek dan toch?Die Schotten zingen liedjes die ik ooit op een Christelijke basisschool heb geleerd
Van Persie is net zo'n clown als HeitingaFeyenoord er dus ook als zo goed als zeker uit...
In de Europa League...
Dat vind ik eigenlijk nog een ergere afgang dan die van Ajax in de CL.
Jep, maar daar moet de media volgens mij nog achterkomen, want de satijnen handschoenen waarmee Van Persie behandeld wordt (werd, tot de afgelopen week) heeft Heitinga nooit gevoeld.Van Persie is net zo'n clown als Heitinga
Daarom nu de botte bijl erin voordat de winterstop begint.Jep, maar daar moet de media volgens mij nog achterkomen, want de satijnen handschoenen waarmee Van Persie behandeld wordt (werd, tot de afgelopen week) heeft Heitinga nooit gevoeld.
Eens kijken of dat record nog wat steviger neergezet kan worden. Deze bijzondere gebeurtenis kan best nog wat verlengd worden.Categorie nutteloze feitjes: voor het eerst in de historie van het betaald voetbal hebben zowel Ajax als Feyenoord tegelijk een reeks van 4 nederlagen op rij.