Veel geel nu
Verdomme zeg, niet goed voor m'n hart dit. Ik hoop dat ik het vanavond overleef. Zo niet, het was zeer aangenaam om jullie allemaal te leren kennen!
Daarom ben ik ook zo nerveus.Kan ik me alles bij voorstellen. Toch is er best reden voor optimisme.
Verdomme zeg, niet goed voor m'n hart dit. Ik hoop dat ik het vanavond overleef. Zo niet, het was zeer aangenaam om jullie allemaal te leren kennen!
De boel nog aardig onder controle toch? Marseille nog niet of nauwelijks gevaarlijk geweest.Verdomme zeg, niet goed voor m'n hart dit. Ik hoop dat ik het vanavond overleef. Zo niet, het was zeer aangenaam om jullie allemaal te leren kennen!
Had Ajax ook tegen Spurs.De boel nog aardig onder controle toch? Marseille nog niet of nauwelijks gevaarlijk geweest.
Klopt, maar zoals ik al zei; dat maakt me extra nerveus. Hoe dichterbij we komen, hoe spannender ik het vind.De boel nog aardig onder controle toch? Marseille nog niet of nauwelijks gevaarlijk geweest.
Ik kan mij niet heugen dat ik ooit zo gespannen was.
Nee hoor, Spurs was voor rust ook al gevaarlijk. Maar ik weet niet wat een wedstrijd van 3 jaar terug er mee te maken heeft dat Feyenoord de boel tot nu toe prima onder controle heeft.Had Ajax ook tegen Spurs.
Marseille weet van geen hout pijlen maken zonder Payet.
Affligem Blond hier.Een Buurse Bier Tripel voor de 2e helft.
Hup Feyenoord.