Feyenoord in Europa

Abubakari

Well-known member
Heb je de drie Oostenrijkse pingels en die niet gegeven aan Kokcu gezien? Dit is allemaal wel heel erg toevallig.
Nee, maar ik denk dat de scheids ofwel heel slecht is of dat de UEFA Feyenoord liever kwijt is, al heeft dat in een seizoen zonder publiek ook geen zin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, maar ik denk dat de scheids ofwel heel slecht is of dat de UEFA Feyenoord liever kwijt is, al heeft dat in een seizoen zonder publiek ook geen zin.

Ik weet het ook niet. Ik ben nooit geneigd om in complotten te geloven, maar dit heb ik echt nog nooit gezien.

Verder was Feyenoord zelf ook dramatisch, dus daar word ik ook wel moedeloos van.
 

Nik

Member
wat een gepruts en dan de schuld bij de scheids leggen.

Wat een armoe.

Dit dus. De manier waarop de eerste twee penalty's tot stand komen is om je kapot te schamen. Na de 1-2 kreeg Linssen twee 100% kansen om er 2-2 van te maken maar verzuimt dat. Ik erger me daarnaast ook steeds meer aan Berghuis. Alles draait om hem, blijft elke spelhervatting opeisen en gaat de bal op eigen helft ophalen, allemaal al weken zonder succes. En dan met een attitude van heb ik jou daar. Het is dat hij voor Feyenoord speelt, maar anders walg ik van dat soort spelers.
 

SanMark.

Well-known member
Dit dus. De manier waarop de eerste twee penalty's tot stand komen is om je kapot te schamen. Na de 1-2 kreeg Linssen twee 100% kansen om er 2-2 van te maken maar verzuimt dat. Ik erger me daarnaast ook steeds meer aan Berghuis. Alles draait om hem, blijft elke spelhervatting opeisen en gaat de bal op eigen helft ophalen, allemaal al weken zonder succes. En dan met een attitude van heb ik jou daar. Het is dat hij voor Feyenoord speelt, maar anders walg ik van dat soort spelers.
Geen flauw idee joh, ik heb geen minuut gezien maar dat is altijd mijn standaard tekst tegen Feyenoorders als ze verloren hebben.
 

gevegt

Well-known member
Dit dus. De manier waarop de eerste twee penalty's tot stand komen is om je kapot te schamen. Na de 1-2 kreeg Linssen twee 100% kansen om er 2-2 van te maken maar verzuimt dat. Ik erger me daarnaast ook steeds meer aan Berghuis. Alles draait om hem, blijft elke spelhervatting opeisen en gaat de bal op eigen helft ophalen, allemaal al weken zonder succes. En dan met een attitude van heb ik jou daar. Het is dat hij voor Feyenoord speelt, maar anders walg ik van dat soort spelers.
Dat van Berghuis zie ik ook al een paar weken. Hij wil gewoon te veel de ploeg dragen en dat kan hij niet.
Linssen zou ik nog niet afschrijven. Hij komt er per wedstrijd dichterbij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit dus. De manier waarop de eerste twee penalty's tot stand komen is om je kapot te schamen. Na de 1-2 kreeg Linssen twee 100% kansen om er 2-2 van te maken maar verzuimt dat. Ik erger me daarnaast ook steeds meer aan Berghuis. Alles draait om hem, blijft elke spelhervatting opeisen en gaat de bal op eigen helft ophalen, allemaal al weken zonder succes. En dan met een attitude van heb ik jou daar. Het is dat hij voor Feyenoord speelt, maar anders walg ik van dat soort spelers.

Helemaal met je eens. Spel van Feyenoord is dit seizoen niet om aan te gluren. Dickie heeft echter genoeg krediet opgebouwd en dus blijft het rustig.
 

JMD

Well-known member
Helemaal met je eens. Spel van Feyenoord is dit seizoen niet om aan te gluren. Dickie heeft echter genoeg krediet opgebouwd en dus blijft het rustig.
Ook omdat natuurlijk de vraag is wie je anders voor die groep moet zetten... Je kan veel van Dickie zeggen, maar ervaring heeft hij natuurlijk wel, en brengt daardoor rust. En na het debacle met Stam zal Feyenoord ook niet zo snel meer een jonge coach voor de groep zetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook omdat natuurlijk de vraag is wie je anders voor die groep moet zetten... Je kan veel van Dickie zeggen, maar ervaring heeft hij natuurlijk wel, en brengt daardoor rust. En na het debacle met Stam zal Feyenoord ook niet zo snel meer een jonge coach voor de groep zetten.

Advocaat loopt nu tegen dezelfde problemen aan als Stam. Een te weinig belastbare en smalle selectie en drie duels per week. Waar Advocaat echter begonnen is met inbouwen van zekerheden, wilde Stam meteen vooruit verdedigen en pressing spelen. Dat ging veel te snel. Zijn onervarenheid brak hem daarbij op.

Feit is wel dat Feyenoord een goede pot speelde in Tilburg, maar verder is het armoe troef tegen vooral matige tegenstanders.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet het ook niet. Ik ben nooit geneigd om in complotten te geloven, maar dit heb ik echt nog nooit gezien.

Verder was Feyenoord zelf ook dramatisch, dus daar word ik ook wel moedeloos van.
Ik heb de samenvatting vannacht gezien, die eerste twee kun je geven. Al gaan die Oostenrijkers wel erg gewillig naar het gras, maar het zou prima kunnen dat ze op hun hakken gelopen worden door de verdediger die vlak achter ze loopt. Die penalty voor Feyenoord had ie dan ook moeten geven en die derde is inderdaad een lachertje.
 

Atreides

Well-known member
Een schande voor het voetbal die scheidsrechter. Vooral de laatste pingel waar Bijlow gewoon de bal stopt kan echt niet.
 

Hankie

Well-known member
Ik heb de samenvatting vannacht gezien, die eerste twee kun je geven. Al gaan die Oostenrijkers wel erg gewillig naar het gras, maar het zou prima kunnen dat ze op hun hakken gelopen worden door de verdediger die vlak achter ze loopt. Die penalty voor Feyenoord had ie dan ook moeten geven en die derde is inderdaad een lachertje.
De erste kun je geven bij de 2e raakt hij hem niet en anders was het erbuiten.
 

Unregistere

Well-known member
Het was gezellig op de Wiki van de scheids gisteravond. De editors draaiden overuren om alles te wissen:

ElhXKTzW0AIQFqj


ElhV1InWkAM7o-Y


ElhUMf7XIAExipq


ElhbBduWoAAbSAg
 

erka

Well-known member
Ik heb de samenvatting vannacht gezien, die eerste twee kun je geven. Al gaan die Oostenrijkers wel erg gewillig naar het gras, maar het zou prima kunnen dat ze op hun hakken gelopen worden door de verdediger die vlak achter ze loopt. Die penalty voor Feyenoord had ie dan ook moeten geven en die derde is inderdaad een lachertje.

Ja, mee eens. En inderdaad, dat wiki aanpassen is zo sneu. Alsof dit Feyenoord zonder deze scheids wel eventjes had gewonnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb de samenvatting vannacht gezien, die eerste twee kun je geven. Al gaan die Oostenrijkers wel erg gewillig naar het gras, maar het zou prima kunnen dat ze op hun hakken gelopen worden door de verdediger die vlak achter ze loopt. Die penalty voor Feyenoord had ie dan ook moeten geven en die derde is inderdaad een lachertje.

Die eerste is een twijfelgevalletje. Die gast loopt tegen Botteghin z'n been aan en gaat liggen. Maar goed, die kun je geven. Maar bij die tweede raakt Nieuwkoop hem niet eens.

Maar goed, ik ben achteraf bozer om het abominabele spel van Feyenoord zelf. Dus kan mij het allemaal verrotten.
 
Bovenaan